امیر حیدری:

تحریم‌ها در روند پیشرفت‌های نظامی تاثیری ندارند

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تحریم‌ها نه‌تنها در روند پیشرفت‌های نظامی تاثیری ندارند، بلکه در این فضا به دستاورد‌های جدید دفاعی دست پیدا خواهیم کرد.
کد خبر: ۳۲۱۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۵ - 01December 2018

تحریم ها را به فرصت تبدیل می کنیمبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، امیر سرتیپ «کیلومرث حیدری»، اظهار داشت: ما در سال های سخت دفاع مقدس نیز تحریم بودیم و توانستیم آن دوران را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی با اشاره به پیشرفت های دفاعی ایران، گفت: جوانان و متخصصان جمهوری اسلامی ایران در فضای تحریم بر روی پای خود ایستادند و موشک و انواع پهپادها را ساختند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: اعتقاد داریم که تحریم ها نه تنها در روند پیشرفت های نظامی تاثیری ندارند، بلکه در این فضا به دستاوردهای جدید دفاعی دست پیدا خواهیم کرد.

امیر سرتیپ حیدری تاکید کرد: امروز قدم های محکمی برای ارتقا توان دفاعی و افزایش قدرت نیروهای مسلح کشور برداشته شده است.

وی گفت: اینکه بگوییم ما از تحریم استقبال می کنیم، شاید حرف درستی نباشد، اما معتقدیم که منجر به ارتقا بیشتر توان نظامی می شوند و برای روی پای خود ایستادن به ما یقین می‌دهند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه نیروهای مسلح تاکنون روی پای خود ایستاده و تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده اند، اظهارداشت: تحریم ها را به چشم تهدید نگاه می کنیم و آنها را به یک فرصت بسیار خوب، به منظور ارتقا توان بازدارنده تبدیل خواهیم کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار