معاون وزیر ارشاد در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد؛

تئاترهای دینی و دفاع مقدس سومین رده فراوانی اجراهای امسال

سیدمحمد مجتبی‌حسینی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را مکلف به حمایت از تئاتر مقاومت دانست و گفت: در شش ماه اول امسال، سومین رده فراوانی موضوعی تئاترهای به اجرا رسیده، در حوزه دفاع مقدس، دینی و مذهبی بوده است.
کد خبر: ۳۲۱۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵ - 02December 2018

سیدمحمد مجتبی حسینی معاون وزیر ارشاد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، با اشاره به رویکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به جشنواره‌ تئاتر مقاومت اظهار داشت: مقاومت یک پدیده ملی و متعلق به کسانی است که در ایران بوده‌اند، هستند و خواهند بود.

وی افزود: مقاومت یک میراث بزرگ فرهنگی برای همه ایرانیان است. بنابراین چنین نیست که این مفاهیم متعلق به یک مجموعه و دستگاه خاص باشند و دستگاه دیگری خودش را نسبت به پرداختن به این سرمایه بزرگ و خاطره جدی در ذهن همه مکلف نداند.

حسینی تاکید کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای همین ماموریت هر زمان کمکی توانسته به جشنواره‌های مقاومت به عنوان یک مصداق، و به صورت جاری کرده است. کما اینکه در شش ماه اول امسال، سومین رده فراوانی موضوعی تئاترهای به اجرا رسیده، در حوزه تئاترهای دفاع مقدس، دینی و مذهبی بوده است.

معاون وزیر ارشاد گفت: همانطور که جشنواره فجر متعلق به همه است، جشنواره‌های مقاومت نیز متعلق به همه هستند و هیچ‌کس خودش را از این پیکره واحد جدا نمی‌بیند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار