معاون فرهنگی سپاه استان کرمانشاه خبر داد؛

صعود سراسری ۳ هزار نفری به ارتفاعات یادمان «مطلع‌الفجر»

«بهرام میرزایی» از برگزاری صعود ۳ هزار نفری به ارتفاعات «مطلع‌الفجر» در ۲۰ آذرماه خبر داد و گفت: ایراد سخنرانی توسط سخنران کشوری، اجرای برنامه‌های فرهنگی، ایستگاه‌های صلواتی، روایت‌گری و ویزیت رایگان بیماران و... نیز در این برنامه صورت خواهد گرفت.
کد خبر: ۳۲۱۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳ - 02December 2018

صعود سراسری 3000 نفری به ارتفاعات یادمان مطلع‌الفجر«بهرام میرزایی» معاون فرهنگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، با اشاره به ضرورت اهتمام و همراهی همه دستگاه‌ها برای نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس و انتقال فرهنگ دوران حماسه و ایثار، اظهار داشت: مراسم بزرگداشت عملیات «مطلع‌الفجر» روز سه‌شنبه ۲۰ آذرماه در «گیلانغرب» با حضور سراسری مردم برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر این‌که فرهنگ ایثار و شهادت همواره بایستی به بهترین شکل حفظ و به نسل امروز و آینده انتقال یابد، گفت: برای برگزاری برنامه‌های ویژه گرامی‌داشت عملیات «مطلع‌الفجر» از یک‌ماه پیش تاکنون تدارک ویژه‌ای دیده شده و در روز ۲۰ آذرماه ساعت ۷ صبح هزاران نفر از علاقه‌مندان و پیشکسوتان دفاع مقدس به یادمان شهدای عملیات «مطلع‌الفجر» و ارتفاعات «چغالوند» و «آوزین» صعود خواهند کرد.

میرزایی یادآور شد: علاوه بر صعود سراسری بیش از ۳ هزار نفری به ارتفاعات «مطلع‌الفجر»، ایراد سخنرانی توسط سخنران کشوری، اجرای برنامه‌های فرهنگی، ایستگاه‌های صلواتی، روایت‌گری و ویزیت رایگان بیماران و... نیز در این برنامه صورت خواهد گرفت.

معاون فرهنگی سپاه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: عملیات «مطلع‌الفجر» یکی از بزرگترین عملیات‌های غرب کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس بود که در منطقه عملیاتی «گیلانغرب» اجرا شد، در این عملیات علاوه بر آزادسازی ارتفاعات مهمی همچون «چغالوند» و «آوزین»، بیش از ۳۰ کیلومتر از خاک کشورمان در دشت «گیلانغرب» و تعداد ۳۰ روستا در این مناطق از دست دشمن متجاوز بعثی آزاد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار