دبیر پویش «قهرمان، کتاب»:

اسرای ما سلبریتی‌های انقلاب اسلامی هستند/ پویش «کتاب، قهرمان» تا آخر اسفند سال جاری ادامه خواهد داشت

سید سجاد موسوی گفت: آزادگان ما سلبریتی‌های انقلاب هستند که مهدی طحانیان یکی از آن‌هاست و برای همین کتاب «سرباز کوچک امام» برای پویش «کتاب، قهرمان» انتخاب شده است.
کد خبر: ۳۲۱۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱ - 02December 2018

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، نشست خبری پویش «کتاب، قهرمان» با حضور «سیدسجاد موسوی» دبیر پویش، «مهدی طلحانیان» راوی کتاب «سرباز کوچک امام»، «قلعه قوند» معاون پژوهشی نشر «پیام آزادگان»، «دوست‌کامی» نویسنده کتاب «سرباز کوچک امام» صبح امروز در موسسه پیام آزادگان برگزار شد.

«سیدسجاد موسوی» دبیر پویش «قهرمان، کتاب» در ابتدای این نشست اظهار داشت: تجربیات قبلی پویش‌های کتابخوانی، ما را به این نتیجه رساند که می‌توان پویش‌های دیگری را راه‌اندازی کرد. این پویش‌ها می‌تواند به فروش کتاب و تبلیغ آن کمک کند. اگر رسانش خوبی برای کتاب‌های خوب انجام شود می‌توان سرانه مطالعه را بالا برد لذا تبلیغ و ترویج کتاب مهمترین اولویت ماست.

وی در ادامه گفت: در کنار این معرفی اختصاص جوایز هم به خوانش آثار دفاع مقدسی کمک کننده خواهد بود. همچنین ارائه الگوی مناسب و قابل لمس در قالب مکتوب می‌تواند آینده اتقلاب را تضمین کند. اگر بنا باشد ما سلبریتی انقلاب معرفی کنیم قطعا مهدی طلحانیان یکی از آن‌هاست، ما باید امثال طلحانیان را تکثیر کنیم.

دبیر پویش «قهرمان، کتاب» توضیح داد: اهداف ما در این پویش بالا رفتن سرانه استاندارد مطالعه است که فروش برخی از آثار دفاع مقدسی شاهد این مدعا است. مجموعه‌های مردمی در این حرکت مهم و موثر است. در کنار همه هزینه‌هایی که صرف پویش می‌شود سعی داریم قیمت تمام شده کتاب کم شده و افزایش شمارگان انتشار نیز از اهداف دیگر ماست تا کتاب مورد نظر، برد بین‌المللی پیدا کند.

موسوی درباره زمان پویش تصریح کرد: پویش از امروز تا پایان اسفند ماه ادامه خواهد داشت. شیوه مسابقه به این شکل است که با دانلود اپلیکیشن مسابقه «کتاب، قهرمان» و خرید کتاب امکان پذیر خواهد بود.

وی در مورد نحوه شرکت در این مسابقه گفت: خوانندگان باید به سوالات طرح شده از متن کتاب امتیازاتی کسب خواهد کرد. نوجوانان نیز در این مسابقه شرکت خواهند کرد که به طور مستقل برگزار خواهد شد. فیلم مستندی در نشر «پیام آزادگان» نیز تهیه شده که در هفته‌های آینده پخش شده و در جشنواره مردمی عمار نیز اکران خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۶۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار