اکبری مبارکه:

«دهکده هاپوخان» به سراغ موضوعات ناگفته تئاتر کودکان رفته است

یک بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به ناگفته‌هایی که در نمایش «دهکده هاپوخان» مورد اشاره قرار گرفته گفت: نمی‌توانیم تمام شرایط انقلاب را به بچه‌ها بگوییم؛ اما مهم آن فکری است که می‌تواند بر روی آنها تأثیر بگذارد.
کد خبر: ۳۲۱۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴ - 02December 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، اکبری مبارکه بازیگر سینما و تلویزیون پس از تماشای نمایش عروسکی «دهکده هاپوخان» به کارگردانی حسین‌عالم بخش اظهار داشت: این نمایش یک اثر بسیار جذاب برای کودکان و نوجوانانی است که با انتقال مفاهیم ارزشی و انقلابی در جهت تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی این قشر آینده ساز کشور نقش مهمی را ایفا می‌کند.

وی افزود: نمایش عروسکی «دهکده هاپوخان» جزء چند کار کودکی است که برای تولیدش هزینه و دلسوزی شده آنهم در دوره ای که همه دنبال این هستند که با کمترین هزینه، نمایش خود را پیش ببرند، واقعا حسین عالم بخش در این نمایش سنگ تمام گذاشته و نمونه های موفق آن را می توان در دکور، گروه بازیگری، عروسک ها و عوامل پشت صحنه دید.

این هنرمند سینما و تلویزیون با بیان اینکه در این نمایش شاهد موضوعات بکر و جذابی هستیم که کمتر در تئاتر به آن اشاره شده است، تصریح کرد: پرداختن به موضوعات میهن پرستی و عبور از تحریم ها و مقابله با دشمنان کشور از جمله مواردی است که «دهکده هاپوخان» به سراغ آنها رفته است.

اکبری مبارکه اضافه کرد: ما به بچه ها نمی توانیم تمام شرایط انقلاب را بگوییم؛ اما مهم آن فکری است که می تواند بر روی آنها تأثیر بگذارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: گوش کردن به حرف بزرگترها، گول زرق و برق ها را نخوردن، دروغ نگفتن و اینکه شهامت بیان اشتباه را داشتن از پیام های این نمایش بوده که به خوبی در نمایش به آن اشاره شده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار