با حضور سردار غیب‌پرور و عزت‌الله ضرغامی؛

از برگزیدگان رویداد رقابتی فعالان فضای مجازی بسیج تجلیل شد

مراسم اختتامیه اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی با حضور رییس سازمان بسیج در سالن بصیرت لانه سابق جاسوسی برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۱۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵ - 02December 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس،‌ مراسم اختتامیه نخستین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج با حضور سردار غیب‌پرور، رییس سازمان بسیج مستضعفین در سالن بصیرت لانه سابق جاسوسی برگزار شد.

سردار غیب‌پرور در این مراسم گفت: فضای مجازی واقعیت امروز جهان بشری است و هنر این است که تهدید موجود را به فرصت تبدیل کنیم.

وی افزود: ما در این گردهمایی با یک فراخوان ساده توانستیم حدود هزار تن از فعالان بسیجی و مومن و انقلابی را در عرصه فضای مجازی را دور هم جمع کنیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: وظیفه‌ی جوانان ورود برنامه‌ریزی‌شده تهاجمی در این عرصه است و بایستی لشکر مقابل را بتارانند و همچنین جوانان باید سواد مجازی خودشان را ارتقا دهند و حضور انفعالی در این حوزه مورد قبول نیست.

غیب‌پرور در انتهای صحبت‌هایش گفت: امروز مشکل ما نداشتن و فقدان نیروی کارآمد در فضای مجازی نیست، بلکه مشکل این است که جوانان مؤمن و فعال در این حوزه نمی‌توانند یکدیگر را به خوبی شناسایی و پیدا کنند و می‌توان گفت: هم‌افزایی لازم را ندارند؛ بنابراین لازم است در این عرصه بین جوانان انقلابی یک جبهه صورت بگیرد.

در این مراسم از برگزیدگان رویداد رقابتی فعلان فضای مجازی بسیج در سه رشته اپ، انیمیشن و گیم تقدیر به عمل آمد و همچنین از چهره برتر فعال توئیتری علی قلهکی و چهره محبوب سال فضای مجازی عزت الله ضرغامی تجلیل شده و هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

علیرضا افتخاری، صابر خراسانی و تیمی از هنرمندان تئاتر بسیج در این مراسم به هنرنمایی پرداختند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها