در تذکر شفاهی مطرح شد؛

انتقاد نماینده مجلس از عدم تحقق بودجه ارتش

فریده اولاد قباد با انتقاد از عدم تحقق بودجه ارتش گفت: در بودجه سال آینده باید به نیروهای مسلح از جمله ارتش توجه ویژه شود.
کد خبر: ۳۲۱۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸ - 02December 2018

//به گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، فریده اولادقباد  نماینده مردم تهران در مجلس در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی( یکشنبه 11 آذر ماه) در تذکر شفاهی اظهار داشت: از آقای روحانی می‌خواهم با توجه به مصوبه برنامه ششم توسعه مبنی بر ارائه لایحه رتبه بندی معلمان، آن را با قید فوریت در دستورکار هیات وزیران و کمیته تخصصی دولت قرار دهد تا در قانون بودجه سال ۹۸ لحاظ شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: ۳ میلیارد دلار از محل حساب ذخیره ارزی جهت تکمیل پروژه‌های آموزشی، پرورشی و نوسازی مدارس تصویب شده ولی اختصاص نیافته است؛ انتظار داریم در این شرایط که تنها چندین ماه به پایان سال ۹۷ مانده، این بودجه از سازمان برنامه و بودجه اختصاص داده شود.

وی همچنین گفت: اعمال مدرک تحصیلی درباره فرهنگیان فقط یک بار مجاز است؛ در شرایطی که ماهیت آموزش و پرورش، آموزشی است چنین رویه‌ای صحیح نیست.

اولادقباد ادامه داد: اصلاح این امر در دستورکار کمیسیون آموزش مجلس قرار گرفته و امیدواریم نمایندگان به لغو این بخشنامه رأی مثبت دهند.

عضو فراکسیون امید مجلس در ادامه تذکر خود خواستار تعیین تکلیف بیمه تکمیلی ایثارگران بازنشسته و شاغل شد و افزود: ۳۷ روز است که این عده بلاتکلیف هستند لذا رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید باید اهتمام ویژه نسبت به این امر داشته باشند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید از دانشگاه افسری امام علی (ع) از عدم تحقق بودجه آن‌ها انتقاد کرد و خواستار آن شد که در بودجه سال آینده به ارتشی‌ها توجه ویژه شود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار