حجت‌الاسلام حاجی صادقی:

«جهاد کبیر» نسخه اسلام برای مقابله با جنگ نرم/ در دهه پنجم انقلاب مرگ رژیم اشغالگر قدس را جشن می‌گیریم

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: جهاد کبیر نسخه اسلام برای مقابله با جنگ نرم در کشور است و روحانیت در این سنگر حضور پیدا می‌کند و در این نبرد شهید هم می‌دهد.
کد خبر: ۳۲۱۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱ - 02December 2018

روحانیت سنگر نشین دفاع از اسلام است/«دفاع از دین خدا » کار میرزا کوچک خان را ممتاز کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح یکشنبه در یادواره شهید میرزا کوچک خان و شهدای روحانی و طلبه استان گیلان در مسجد سلیمان داراب رشت، با اشاره به ایفای نقش روحانیت در سال‌های دفاع مقدس، اظهار داشت: روحانیت تنها بسیج‌کننده مردم در جبهه‌ها نبود، بلکه ما عالی‌ترین فرماندهان را در دوران دفاع مقدس از روحانیت داشتیم و این روحانیت سنگرنشین دفاع از اسلام است و این را از اهل بیت (ع) فرا گرفته است.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به رسالت‌های روحانیت انقلابی عنوان کرد: فلسفه وجودی روحانیت سه امر مهم است که در هر سه به خوبی درخشیده که اولین آن تبیین حقیقت دین اسلام، دوم تلاش برای اقامه دین خدا و نقش سوم دفاع از دین خداست که این را از انبیای الهی به ارث برده است.

وی افزود: روحانیت این افتخار را دارد که در برابر انحراف می‌ایستد و این روحانیت انقلابی از عزیزی پیروی می‌کند که گفت سر می‌دهم، اما دین نمی‌دهم؛ از این رو دشمنان باید بدانند که اگر مقابل دین ما بایستند، روحانیت و به دنبال آن ملت ما مقابل آنان می‌ایستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به رمز ماندگاری سردار جنگل تاکید کرد: کار میرزا کوچک خان دفاع از خاک بود و در این زمینه رشادت‌های فراوانی انجام داد؛ اما آنچه که کار میرزا را ممتاز کرد، دفاع از دین خدا بود و میرزا به ما آموخت که اگر دیدید روزی دشمن به آب و خاک و دین خدا حمله کرده است، باید کتاب و قلم و کاغذ را کنار گذاشته و سلاح به دست گرفت.

وی با اشاره به حضور روحانیت در جهاد کبیر یادآور شد: جهاد کبیر نسخه اسلام برای مقابله با جنگ نرم در کشور است و روحانیت در این سنگر حضور پیدا می‌کند و در این نبرد شهید هم می‌دهد به این دلیل که فرا گرفته‌ایم شهادت عالی‌ترین مدال و عالی‌ترین درجه‌ای است که خدا به بندگان برگزیده اش عنایت می‌کند.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به توطئه‌های امروز استکبار علیه انقلاب اسلامی، گفت: امروز دشمن جنگ خطرناکی را علیه باور‌ها و ایمان مردم آغاز کرده است و در این میدان تقابل که روحانیت فرمانده آن است، باید آگاه باشیم و جوانان را آگاه کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان مهمترین عامل عبور از فتنه‌های فراروی انقلاب اسلامی را ولایت مداری و پیوند امت با ولایت توصیف و تصریح کرد: امروز حوزه‌های علمیه ما به برکت انقلاب اسلامی و مجاهدت امام خمینی (ره) و درایت مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) هزاران میرزای آماده جهاد و شهادت با روحیه جهادی و انقلابی دارد و به لطف الهی در دهه پنجم انقلاب، مرگ استکبار و رژیم اشغالگر قدس را جشن خواهیم گرفت.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار