مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

وظیفه بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس حفظ ارزش‌های شهداست

سرهنگ حجت الله ناصر پور گفت: بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس وظیفه دارد آنچه را که شهدا به عنوان ارزش تولید کردند و جان خودشان را در راه آن فدا کردند، حفظ کند چرا که عده ای سعی می کنند این ارزش ها را از بین ببرند.
کد خبر: ۳۲۱۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰ - 02December 2018

وظیفه بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس حفظ ارزش های است که شهدا تولید کردند

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، سرهنگ «حجت الله ناصر پور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان، یکشنبه (11 آذر) به همراه جمعی از کار کنان این اداره به دیدار خانواده شهید «سید نور خدا موسوی» رفت.

وی هدف از این دیدار را تجدید میثاق با آرمان های شهدا دانست و اظهار داشت: خانم حافظی همسر شهید «سید نور خدا موسوی» 10 سال شرایط جانبازی همسرش را عاشقانه تحمل کردند که امیدواریم ده ها سال دیگر خداوند به ایشان عمر بدهد و در کنار فرزندانش ادامه دهنده راه «سید نور خدا» باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه خداوند می فرماید، قیمت و بهای خون شهدا خودم هستم، گفت: خوشا به حال آنها که جان شان و زندگیشان را در راه خدا فدا کردند.

ناصرپور با اشاره به اینکه ما برای حفظ ارزش های نظام وظیفه داریم، افزود: بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس وظیفه دارد آنچه را که شهدا به عنوان ارزش  تولید کردند و جان خودشان را در راه  فدا کردند، حفظ کند چرا که عده ای سعی می کنند این ارزش ها را از بین ببرند.

وی با اشاره به چاپ کتاب خاطرات «کبری حافظی» همسر شهید سید نور خدا موسوی گفت: امیدوارم این کتاب هرچه زودتر مراحل چاپ را بگذراند و در اختیار مردم قرار بگیرد.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار