فراخوان همایش «حس پروانگی» در چهارمحال و بختیاری

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت‌های زنان در دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری ار انتشار فراخوان همایش «حس پروانگی» در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۲۱۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹ - 03December 2018

»فراخوان همایش «حس پروانگی» در چهارمحال و بختیارینرگس آل مومن» مسئول سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در گفتوگو با خبرنگار دفاع پرس در شهرکرد با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر نقش اردوهای راهیان نور به عنوان یک فناوری و ضرورت نشر ارزشهای دفاع مقدس، اظهار داشت: دستاوردهای غنی فرهنگی در بین نسل جوان که با مشارکت خود آنان بهعنوان خادم و متحول بهوجود میآید، جز با بیان خاطرات در قالب ادب و هنر قابل انتقال نیست.

وی افزود: در همین راستا همایش «حس پروانگی»با هدف تجلیل از متحولین راهیان نور در استان چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد که علاقمندان می‌توانند خاطرات خود از سفر راهیان نور را تا 12 بهمن ماه 97 به دفاتر، حوزه ها و پایگاه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر استان تحویل دهند.

آل‌مومن خاطرنشان کرد: این همایش به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و مشارکت بسیج دانشجویی برگزار می‌شود.

مسئول سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: اختتامیه همایش حس پروانگی همزمان با کنگره شهدای دانشجوی استان در 6 اسفندماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار