سردار یزدی به دفاع پرس خبر داد؛

راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد توسط بسیج و شهرداری تهران

فرمانده سپاه محمد‌ رسول‌الله (ص) گفت: بزودی یک کمپ ترک اعتیاد توسط بسیج و با همکاری شهرداری تهران راه‌اندازی خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۱۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۰ - 04December 2018

سردار «محمد رضا یزدی» فرمانده سپاه محمد‌ رسول الله (ص) تهران بزرگ در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، در مورد همکاری سپاه تهران و شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران اظهار داشت: ما در زمینه‌های فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی و همچنین ارتباط با محرومیت‌زدایی و پیشگیری از جرایم در تهران با شورای شهر و شهرداری هم‌نظر هستیم و همکاری‌های لازم را انجام خواهیم داد.

وی افزود: بسیج در خدمت مردم تهران است و سعی دارد در کنار شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران کمک کند تا شهروندان تهرانی در آسایش کامل در کنار هم زندگی کنند.

سردار یزدی در مورد اقدامات مشترک بسیج و شهرداری تهران برای بهبود آسیب‌های اجتماعی این شهر گفت: بزودی یک کمپ ترک اعتیاد توسط بسیج تهران و با همکاری شهرداری برای جمع آوری معتادان متجاهر راه اندازی خواهد شد که با شروع این طرح به طور ‌میانگین پنج هزار معتاد موجود در سطح شهر تهران به کمپ منتقل می شوند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ ادامه داد: این کمپ علاوه بر سم‌زدایی و روان‌درمانی معتادان متجاهر جمع آوری شده در سطح شهر، در زمینه‌های حرفه‌آموزی و اشتغال‌زایی و همچنین جامعه‌پذیری معتادان اقدام می‌کند.

انتهای‌ پیام/ 251

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار