مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان فارس خبر داد؛

رونمایی از ۱۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در استان فارس

«حمیدرضا گرامی» با بیان اینکه در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم، گفت: به همین مناسبت از ۱۰ عنوان کتاب چاپ شده حوزه دفاع مقدس استان فارس رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۱۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹ - 03December 2018

رونمایی از 10 عنوان کتاب دفاع مقدس استان«حمیدرضا گرامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در شیراز، با اشاره به این‌که در آستانه جشن ۴۰ سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی قرار داریم، اظهار داشت: یکی از بزرگ‌ترین دستاورد‌های ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، دوران باشکوه و ارزشمند دفاع مقدس است که در همین راستا اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس اقدام به چاپ کتاب‌هایی در این حوزه کرده است که بزودی رونمایی خواهند شد.

وئی افزود: این اداره‌کل تاکنون بیش از ۸۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس استان را در قالب‌های مختلف به چاپ رسانده است که به‌زودی نیز از ۱۰ عنوان کتاب که شامل زندگی‌نامه و خاطرات شهدا و رزمندگان، داستان و... است با حضور مسئولین استان و خانواده‌های محترم شهدا و رزمندگان رونمایی خواهد شد.

گرامی تصریح کرد: این کتاب‌ها در خصوص رزمندگان و شهدای شهرستان‌های اقلید، داراب، ارسنجان و شیراز است که به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و با همکاری صداوسیما، سپاه و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان فارس به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار