آمادگی پلیس مبارزه با مواد مخدر ترکیه برای همکاری با ایران

رؤسای پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران و ترکیه در تهران با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۳۲۱۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷ - 03December 2018

دیدار روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران و ترکیهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، «ابراهیم حقی صید اوغلو لری» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ترکیه با سردار «محمد مسعود زاهدیان» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا دیدار و گفت‎وگو کرد.

سردار زاهدیان در این دیدار ضمن تشریح اقدامات پلیس ایران برای مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: جامعه جهانی، سازمان‌های منطقه‌ای و بین الملل از افزایش کشت و تولید مواد مخدر در کشور افغانستان نگران هستند و باید برای مبارزه با این معضل همکاری‌های همه جانبه بین المللی ارتقاء یابد.

وی افزود: در عرصه مبارزه با مواد مخدر شناسایی سرشبکه‌های اصلی و بین المللی تولید مواد مخدر سنتی و صنعتی و استفاده از تجربیات علمی و عملی پلیس جامعه جهانی ضرورت دارد و این نشست‌ها با هدف تبادل تجربیات و اطلاعات در حوزه مبارزه با مواد مخدر باید تداوم داشته باشد.

تلاش‌های ایران در مبارزه با مواد مخدر ستودنی است

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ترکیه نیز در این دیدار با بیان اینکه دو کشور ایران و ترکیه در مبارزه با مواد مخدر عزم راسخ دارند، بیان کرد: تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با مواد مخدر ستودنی است و آمادگی همه جانبه و جدی خود را برای همکاری با ایران اعلام می‌کنیم.

«ابراهیم حقی صید اوغلولری» در پایان این دیدار از پلیس مبارزه با مواد مخدر جمهوری اسلامی ایران برای میزبانی این جلسه تقدیر کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها