سردار رضایی:

۴۰ درصد از ماموریت‌های مرزبانی در حوزه دریاست

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه مأموریت‌های حوزه دریایی مرزبانی حساس است، گفت: ۴۰ درصد مأموریت‌های مرزبانی ناجا مربوط به دریاست که باید ساز و کار آن بر اساس مدیریت دریایی پیش‌بینی شود.
کد خبر: ۳۲۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷ - 03December 2018

40 درصد از ماموریت‌های مرزبانی در حوزه دریا استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی ناجا در نشست هم اندیشی با معاون آموزش ناجا، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره ستوان دوم «مصطفی عبدالملکی» با اشاره به وظایف مرزبانان در مرزها، اظهار داشت: مرزبانی سنگر دفاع از نظام و صیانت از مرز‌ها یک مأموریت حساس است و مرزبانان علاوه بر تأمین امنیت پایدار در مرزها، وظیفه حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه اهمیت به نیروی انسانی امری ضروری است، افزود: مرزبانی با توجه به شرایط سخت خدمتی و جغرافیایی، نیروی «انسانی محور» است و می‌بایست که در مقوله‌های آموزشی و مرزی، توجه ویژه‌ای به آموزش نیروی پایور و وظیفه برای ارتقاء توان رزمی و عملیاتی شود.

فرمانده مرزبانی کشور تصریح کرد: پلیس یک مأموریت انتظامی با رویکرد اجتماعی دارد و یک مأموریت نظامی و دفاعی، که این دو مأموریت با یکدیگر متفاوت است؛ در مأموریت پلیسی باید با رویکرد اجتماعی به جامعه پرداخته شود، اما در حوزه نظامی، دفاعی و مرزی، آموزش‌ها باید بر اساس مهارت‌های نظامی و دفاعی برای دفاع از مرز‌های کشور باشد.

سردار رضایی در خاتمه مأموریت‌های حوزه دریایی مرزبانی را حساس دانست و خاطرنشان کرد: ۴۰ درصد مأموریت‌های مرزبانی ناجا مربوط به دریاست که باید ساز و کار آن بر اساس مدیریت دریایی پیش‌بینی شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار