سردار یاوری:

سرفصل‌های آموزشی حوزه مرزی تدوین و اجرایی می‌شود

معاون تربیت و آموزش ناجا اشراف اطلاعاتی مرزبانان در مأموریت‌ها را مهم دانست و گفت: سرفصل‌های آموزشی حوزه مرزی، تدوین و اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۳۲۱۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱ - 03December 2018

سرفصل‌های آموزشی حوزه مرزی تدوین و اجرایی می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «امیرحسین یاوری» معاون تربیت و آموزش ناجا در نشست هم‌اندیشی با فرمانده مرزبانی ناجا با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی مرزبانان، اظهار داشت: تلاش مرزبانان برای تأمین امنیت مرز‌های کشور بسیار ارزشمند است و در واقع مرزبانان مجاهدان «فی سبیل الله» هستند.

وی با اشاره به اجرای آموزش‌های مهارتی در نیروی انتظامی، افزود: روزانه برای 42 هزار نفر از کارکنان نیروی انتظامی، آموزش‌های تکمیلی برگزار می‌شود که بخش اعظمی از این آموزش‌ها، مهارتی و تخصصی است. برای اثربخشی آموزش‌های رزمی و عملیاتی مرزبانان، آموزش‌ها باید میدانی باشد تا در اجرای مأموریت‌ها خللی ایجاد نشود.

معاون تربیت و آموزش ناجا با تأکید بر اجرای سرفصل‌های آموزشی، بیان کرد: سرفصل‌های آموزشی حوزه مرزی، تدوین و اجرایی می‌شود.

وی اشراف اطلاعاتی مرزبانان در مأموریت‌ها را مهم دانست و افزود: برای بهره‌وری از آموزش‌های عملیاتی در میدان رزم، می‌بایست اشراف اطلاعاتی در حوزه مرز‌ها افزایش پیدا کند تا نتیجه آموزش‌ها در میدان ملموس شود.

سردار یاوری در پایان با اشاره به آموزش‌های تخصصی دریابانان، خاطرنشان کرد: در این حوزه نیز باید زیرساخت‌ها تهیه و سرمایه‌گذاری لازم انجام شود تا در مراحل آموزش‌های دریایی، به اهداف والای سازمانی برسیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار