ظریف در گفت‌وگوی تلفنی با اسماعیل هنیه:

ایران برای جلوگیری از تصویب قطعنامه علیه مقاومت فلسطین تلاش می‌کند

وزیر امور خارجه گفت: ایران در مجمع عمومی سازمان ملل تمامی تلاش خود را برای جلوگیری از تصویب قطعنامه پیشنهادی آمریکا در محکومیت مقاومت اسلامی فلسطین بکار خواهد گرفت.
کد خبر: ۳۲۱۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷ - 03December 2018

ایران برای جلوگیری ازتصویب قطعنامه علیه مقاومت فلسطین تلاش می‌کندبه گزارش گروه سیاست خارجی دفاع پرس، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس طی تماس تلفنی با وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص آخرین تحولات فلسطین تبادل نظر کرد.

هنیه با اشاره به تلاش آمریکا برای ارائه پیش‌نویس قطعنامه‌ای در مجمع عمومی برای محکومیت مقاومت اسلامی فلسطین خواستار مخالفت جمهوری اسلامی ایران با این اقدام آمریکا شد.

ظریف نیز در این گفت‌وگو ضمن تاکید بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از حقوق مردم فلسطین، از اینکه به دلیل برخی سیاست‌های کشورهای منطقه، دولت آمریکا این جسارت را پیدا کرده است که نه تنها در یک اقدام مغایر حقوق بین‌الملل سفارت خود را به قدس شریف منتقل، بلکه حتی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد علیه مقاومت مردم فلسطین قطعنامه پیشنهاد کند، اطمینان داد که ایران در مجمع عمومی تمامی تلاش خود را در هماهنگی با سایر کشورهای اسلامی و مترقی برای جلوگیری از تصویب این قطعنامه مخالف منشور ملل متحد بکار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها