مسئول بسیج دانشجویی خواهران کشور:

امام خمینی (ره) به ضرورت ورود زنان به همه عرصه‌ها تاکید داشتند

«فاطمه گریوانی» گفت: امام خمینی (ره) از سال ۴۲ که مبارزات خود را آغاز کردند، همواره به نقش زن در اجتماع و ضرورت ورود زنان به همه عرصه‌ها تاکید داشتند.
کد خبر: ۳۲۱۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴ - 03December 2018

جشن بزرگ «دختران انقلاب» در یاسوج برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از یاسوج، «فاطمه گریوانی» مسئول بسیج دانشجویی خواهران کشور در جشن بزرگ «دختران انقلاب» که با حضور گسترده دانشجویان دختر دانشگاه‌های مختلف یاسوج برگزار شد، با اشاره به خدماتی که نظام جمهوری اسلامی به زنان ارائه داده است، اظهار داشت: زن همواره تاریخ‌ساز است و دوشادوش پیامبر (ص) از همان ابتدای رسالت آن حضرت، نقش اثرگذاری داشته است.

وی با اشاره به ظلم‌هایی که تا پیش از بعثت پیامبر (ص) به زنان می‌شد، تصریح کرد: در مقاطعی افرادی ادعای آزادی برای زنان می‌کردند، اما همه برای بهره‌برداری و سوءاستفاده از زنان بود.

مسئول بسیج دانشجویی خواهران کشور با بیان این‌که خداوند لطف کرد و بعد از قرن‌ها و ۵۵ سال پیش مردی از سلاله پیامبر (ص) ظهور کرد و حرف‌های پیامبرگونه برای زنان داشت، گفت: امام راحل از سال ۴۲ که مبارزات خود را آغاز کردند، همواره به نقش زن در اجتماع و ضرورت ورود زنان به همه عرصه‌ها تاکید داشتند.

گریوانی به اعتراضاتی که برخی‌ها به این تصمیم امام راحل داشتند اشاره کرد و گفت: حتی در دوره انقلاب نیز عده‌ای اعتقاد داشتند که زنان باید در خانه‌ها باشند، اما امام خمینی (ره) تاکید داشتند که باید زنان در صحنه حضور داشته باشند.

وی با اشاره به این‌که برخی به نام آزادی به دنبال سوء‌استفاده از زنان هستند، اظهار کرد: باید حدود‌ها را رعایت کنیم و به دیگران یاد دهیم که حریمی میان زن و مرد وجود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار