نتانیاهو:

با وزیر خارجه آمریکا درباره راه‌های مقابله با ایران رایزنی می‌کنم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پیش از دیدار با وزیر خارجه آمریکا در بروکسل گفت که با او درباره راه‌های مقابله با ایران رایزنی خواهد کرد.
کد خبر: ۳۲۱۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹ - 03December 2018

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دوشنبه اظهار داشت: در دیدارش با «مایک پمپئو»، وزیر خارجه آمریکا با او درباره مقابله با اقدامات ادعایی ایران در مرز شمالی فلسطین اشغالی رایزنی خواهد کرد.

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای روز دوشنبه اعلام کرد وی برای دیدار با پامپئو به بروکسل، پایتخت بلژیک سفر خواهد کرد.

«یوسی کوهن» رئیس سازمان جاسوسی اسرائیل (موساد) و «مئیر بن‌شبت» مشاور امنیت داخلی این رژیم هم نتانیاهو را در این سفر به بروکسل همراهی می‌کنند.

پمپئو درباره این دیدار گفته بود: «روابط قوی با متحدانی مانند اسرائیل، برای مقابله ما با اقدامات ثبات‌زدا و فعالیت‌های شرورانه ایران در خاورمیانه ضروری است».

آمریکا از سال ۱۹۸۵، نزدیک به سالانه ۳ میلیارد دلار به رژیم صهیونیستی کمک کرده است. آمریکا علاوه بر کمک‌های مالی و نظامی در عرصه سیاسی هم حمایت قاطعی از رژیم صهیونیستی به عمل می‌آورد. آمریکا تا کنون ۴۲ بار از حق وتوی خود در شورای امنیت سازمان ملل متحد برای خنثی کردن قطعنامه‌هایی که آن‌ها را ضد اسرائیل می‌داند استفاده کرده است.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها