مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی خبر داد؛

برگزاری یادواره 145 شهید و 75 مفقودالاثر دوران دفاع مقدس

محمدرضا فخر از برگزاری یادواره 145 شهید و 75 مفقودالاثر دوران دفاع مقدس در خراسان جنوبی خبر داد.
کد خبر: ۳۲۱۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶ - 03December 2018

لزوم برگزاری یادواره شهدا برای شهدای گمنام و مفقودالاثربه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، «محمدرضا فخر» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی و جمعی از کارکنان این اداره کل با حجت الاسلام والمسلمین «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار کرد.

حجت الاسلام عبادی در این دیدار با اشاره به برگزاری یادواره شهدای گمنام و مفقودالاثر خراسان جنوبی اظهار داشت: برای صنف ها و اقشار مختلف یادواره های شهدا برگزار شده است و جای برگزاری یادواره برای این قشر خالی بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد: پرچم شهدا که همان پرچم عدالت است را روی زمین نگذارید و همواره برای تحقق آرمان های شهدا تلاش کنید.

بر اساس این گزارش، در این دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی بیان داشت: این یادواره برای 145 شهید گمنام و 76 شهید جاویدالاثر استان، شامگاه پنج‌شنبه 15 آذرماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام جعفر صادق (ع) بیرجند برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این مراسم با حضور خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و عموم مردم و همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام «سید حمید میرباقری» و مدیحه‌سرایی ذاکرین اهل بیت (ع) برگزار می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی عنوان کرد: در این مراسم از مستند شهید «احمد علی لکزایی» که به همت معاونت هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی ساخته شده است، رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها