سردار میرفیضی:

دشمن با استفاده از شبکه احتماعی بنیاد خانواده را هدف قرار گرفته است

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه در حوزه فرهنگ‌سازی و آموزش، خانواده و مدرسه بیشترین نقش را دارند، گفت: دشمنان نظام با ترویج بی‌بند و باری و استفاده از ابزار رسانه و شبکه‌های اجتماعی کانون خانواده‌ها را هدف قرار داده است.
کد خبر: ۳۲۱۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴ - 03December 2018

نیروی انتظامی در برابر ناهنجاری جامعه ایستادگی می کندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، سردار «سید محمود میرفیضی» فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه برابر مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی ۳۰۰ مصوبه با موضوع عفاف و حجاب به ۲۶ دستگاه ابلاغ شد، اظهار داشت: در این میان تنها ۲۰ مصوبه مربوط به نیروی انتظامی است.
 
فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه در حوزه عفاف و حجاب پلیس باید در ایستگاه آخر باشد، افزود: به دلیل عدم اجرای وظایف قانونی دستگاه های مسئول، امروز نیروی انتظامی هم در ایستگاه اول و هم در ایستگاه آخر حضور دارد.
 
میرفیضی عنوان داشت: نیروی انتظامی بر اساس مطالبات مردم، متدینین، مراجع و علما با توجه به وظیفه خود در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی وظیفه دارد با هرگونه ناهنجاری و اقداماتی که می تواند به جامعه آسیب بزند و ما را از مسیر ارزش های خود خارج کند، مقابله کرده و در برابر آن ایستادگی می کند.
 
وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگ سازی و آموزش، خانواده و مدرسه بیشترین نقش را دارند، افزود: خانواده به عنوان مهمترین نهاد اجتماعی جامعه باید مورد توجه قرار گیرد، چرا که دشمنان نظام با ترویج بی بند و باری و استفاده از ابزار رسانه و شبکه‌‌های اجتماعی کانون خانواده ها را هدف قرار داده اند.
 
فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه در کنار اقدامات سلبی پلیس، اقدامات ایجابی نیز وجود دارد، افزود: معتقدیم پیشگیری اجتماعی و فرهنگ سازی، آگاه سازی مخاطبان و استفاده از تمام ظرفیت‌ها نقش مهمی در کاهش امر و نهی در حوزه عفاف و حجاب دارد.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها