واعظی در شاهرود:

دولت برای بهبود معیشت مردم تلاش می‌کند

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به سفر استانی هیئت دولت به سمنان گفت: رئیس جمهور روی همه وعده‌هایی که داده است تا آخر ایستاده و دولت و خدمتگزاران نظام برای بهبود معیشت مردم تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۳۲۱۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴ - 03December 2018

دولت برای بهبود معیشت مردم تلاش می‌کندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، «محمود واعظی» رئیس دفتر رئیس جمهور عصر امروز در نشست هماهنگی ستاد مردمی سفر هیئت دولت به شهرستان شاهرود اظهار داشت: روحانی برای تحقق وعده‌هایی که به مردم داده است تلاش خوبی کرد.

وی با بیان اینکه در جلسات متعدد کارشناسی برای خدمت بیشتر به مردم و رفع مشکلات آنان تلاش می‌شود خاطرنشان کرد: بنابراین باید به مردم استان سمنان و شهرستان شاهرود با اطمینان بگوییم که روحانی روی همه وعده‌هایی که داد تا آخر ایستاده است. البته منظور از وعده‌ها وعده‌هایی است که خود شخص دکتر روحانی آن را مطرح کرد.

رئیس دفتر رئیس جمهور اضافه کرد: در برخی موارد از برخی صحبت‌های رئیس جمهور برداشت‌های دیگری صورت می‌گیرد که با اصل صحبت ایشان متفاوت است.

واعظی افزود: در برخی موارد هرکدام از طیف‌های اصلاح طلبان، اصولگرایان معتدل، ستاد مردمی، اعتدالیون و دیگر جناح‌ها برداشت خود را از برخی سخنان رئیس جمهور دارند.

وی عملکرد دولت را موفق ارزیابی و با اشاره به اینکه تحریم‌ها و شرایط بین‌المللی وضعیت فعلی اقتصاد کشورمان را رقم زده است بیان کرد: مردم باید بدانند که دولت سیاست‌های خود را تغییر نداده است؛ بلکه امروز شرایط کشور عوض شده است.

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان سمنان و جنبه بین‌المللی استقبال مناسب مردم استان سمنان از کاروان تدبیر و امید خاطرنشان کرد: این سفر انسجام و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را در دنیا نشان می‌دهد و پیام‌های مهم منطقه‌ای و بین‌المللی خواهد داشت بنابراین استقبال مردم استان سمنان از رئیس جمهور بازخوردی بین المللی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار