نظری در صد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران:

مدیریت شهر نیازمند نقش‌آفرینی مردم است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید اعتراف کنیم که بدون نقش‌آفرینی مردم نمی‌توانیم مدیریت شهر را به خوبی انجام دهیم.
کد خبر: ۳۲۱۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸ - 04December 2018

لزوم نقش‌آفرینی مردم در مدیریت شهربه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «حجت نظری» عضو شورای اسلامی شهر تهران صبح سه شنبه در نطق پیش از دستور صد و پنجمین جلسه این شورا با بیان اینکه باید ستاد مناسب‌سازی در تهران فعال شود، اظهار داشت: از سال گذشته تا کنون هیچ‌گونه کاری در کمیسیون مناسب‌سازی شورای شهر صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: شعار شهردار تهران «تهران شهری برای همه» بود و باید دسترسی را برای تمامی گروه‌ها در تهران آماده کنیم.

نظری با بیان اینکه ۱۴ آذرماه روز کار دواطلبانه است، گفت: باید از مشارکت مردمی در مدیریت شهری بهره‌گیری کنیم؛ زیرا مردم نقش مهمی در مدیریت شهری دارند که تاکنون به آن پرداخته نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه حضور مردم در مدیریت شهری می‌تواند در شفاف‌سازی نقش مهمی داشته باشد، گفت: مشارکت مردمی در برنامه‌ها نشان‌دهنده رشد و بلوغ شهری است.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین بستر‌های مشارکت مردم، سازمان‌های مردم‌نهاد هستند؛ این سازمان‌ها توانسته‌اند امروزه نقش مهمی در اجرای برنامه‌های دولت در حوزه‌های مختلف داشته باشند.

نظری با بیان اینکه سازمان‌های مردم‌نهاد بازوان مشورتی هستند، گفت: باید این اجازه را داد تا این سازمان‌ها بتوانند مشکلات و برنامه‌های خود را در صحن علنی شورا و کمیسیون‌های شورا ارائه دهند.

وی ادامه داد: باید به سمتی حرکت کنیم که مشارکت مردم و سازمان‌های مردم‌نهاد را در برنامه مدیریت شهری داشته باشیم. باید اعتراف کنیم که بدون نقش‌آفرینی مردم نمی‌توانیم مدیریت شهر را به خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار