مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر:

هراس دشمنان از فرهنگ ایثار و شهادت در کشور ایران است

حجت الاسلام «ابراهیم تشکری» گفت: ترس دشمن از تجهیزات نظامی ما نیست، بلکه هراس از فرهنگ ایثار و شهادت در کشور ایران است.
کد خبر: ۳۲۱۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳ - 04December 2018

هراس دشمنان از فرهنگ ایثار و شهادت در کشور ایرانبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «ابراهیم تشکری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر، در نشست کمیته ایثارگران دهه مبارک فجر، اظهار داشت: دهه مبارک فجر، دهه تجدید میثاق ملت با انقلاب اسلامی است.

وی دهه فجر را دهه تجدید آرمان‌های ملت با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا خواند و گفت: امروز ماندگاری و اقتدار انقلاب اسلامی، پس از ۴۰ سال نشان‌دهنده کارآمدی دین در قرن بیست و یکم است و انقلاب اسلامی امروز باعث بیداری اسلامی شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر خاطرنشان کرد: ترس دشمن از تجهیزات نظامی ما نیست، بلکه هراس از فرهنگ ایثار و شهادت در کشور است که ما باید با اجرای برنامه‌های متنوع و مبتکرانه، نسبت به پررنگ جلوه دادن برنامه‌های فرهنگی در این حوزه ضمن صیانت و پاسداری از این فرهنگ گران‌سنگ، نسبت به گسترش و تعمیم آن با رویکرد جوان‌محوری بیش‌از پیش اقدام کنیم.

وی با اشاره به اجرای ۲۰۰ برنامه فرهنگی توسط کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر استان بوشهر، تصریح کرد: این برنامه‌ها شامل برنامه رادیویی ایثار و شهادت، بیان خاطرات توسط ایثارگران در مدارس، همایش «نخل‌های استوار»، نمایشگاه فرهنگی با عنوان «ما مانده و می‌مانیم»، تجلیل از مادران چشم‌انتظار، غبارروبی گلزارهای شهدا، برپایی مراسم جشن، روایت‌گری خاطرات انقلاب از زبان ایثارگران دوران انقلاب در حسینیه‌های شهدا و مراکز فرهنگی گلزار شهدا، اجرای زنگ انقلاب در مدارس شاهد و برپایی نمایشگاه عکس انقلاب است.

تشکری خاطرنشان کرد: جایگاه، نقش شهدا و ایثارگران در این ایام ویژه خواهد بود و مهم‌ترین رسالت کمیته ایثارگران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از این عزیزان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها