فرماندار کرمانشاه:

دشمنان می‌خواهند که انقلاب اسلامی ۴۰ سالگی خود را نبیند

«فضل‌الله رنجبر» گفت: دشمنان روی این موضوع کار کرده‌اند که انقلاب اسلامی ۴۰ سالگی خود را نبیند و برای رسیدن به اهداف خود هم برنامه‌های زیادی را تدارک دیده و اجرایی کرده‌اند.
کد خبر: ۳۲۱۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱ - 04December 2018

دشمنان روی این موضوع کار کرده اند که انقلاب اسلامی ۴۰ سالگی خود را نبیندبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «فضل‌الله رنجبر» فرماندار شهرستان کرمانشاه، امروز (سه‌شنبه) در جلسه هم‌اندیشی گرامی‌داشت ایام‌الله دهه فجر در این شهرستان، مقطع کنونی را مقطعی حساسی برای نظام برشمرد و اظهار داشت: دشمنان روی این موضوع کار کرده‌اند که انقلاب اسلامی ۴۰ سالگی خود را نبیند و برای رسیدن به اهداف خود هم برنامه‌های زیادی را تدارک دیده و اجرایی کرده‌اند که نمونه‌های آن‌ها را چه در دی‌ماه سال گذشته و چه در نقشه‌های گاه و بی‌گاه آن‌ها برای ایجاد ناامنی در کشور دیده‌ایم.

رنجبر اضافه کرد: اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) سبب شده است تا توطئه‌های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی شوند و درگیری‌های وقت و بی وقت نیرو‌های نظامی و انتظامی در مرز‌ها، گواه این مدعا است.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به طراحی و اجرای جنگ تمام عیار اقتصادی توسط دشمنان، ادامه داد: دشمنان می‌کوشند به هر نحوی که شده بی‌اعتمادی ایجاد کرده و از این طریق مردم را از انقلاب و نظام دلسرد کنند.

رنجبر، ایستادگی ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان در مقطع کنونی را ستودنی برشمرد و تصریح کرد: مقاومت مردم در برابر سختی‌ها به همگان نشان داد که خواهان استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی به مقایسه وضعیت کنونی کشور با قبل از انقلاب و پیشرفت‌های صورت گرفته در سال‌های پس از انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: آن‌هایی که سال‌های قبل از انقلاب را درک کرده‌اند، اذعان دارند که نمی‌توان پیشرفت‌های صورت گرفته در سال‌های پس از انقلاب اسلامی را نادیده گرفت.

فرماندار کرمانشاه جمهوری اسلامی را نسخه خدمتگذاری خوبی برای مردم برشمرد و افزود: اگر مدیری در نظام جمهوری اسلامی کم‌کاری کند، باید حساب او را از حساب نظام جدا کرد؛ زیرا نظام خواهان ایجاد امنیت و آرامش برای همه مردم است.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به رشد ابزار‌های ارتباطی در دنیای کنونی، بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی برای معرفی دستاورد‌های نظام به جامعه تاکید کرد.

رنجبر با بیان این‌که باید کار‌های و پروژه‌های خوب را از طریق فضای مجازی به مردم اطلاع‌رسانی کرد، تاکید کرد: امروز فضای مجازی اثرگذاری بالایی در جامعه دارد؛ لذا باید با نگاه متفاوتی و با استفاده از ابزار‌های تبلیغاتی نوین دستاورد‌های نظام را معرفی کرد.

فرماندار کرمانشاه خواستار تشکیل تیمی برای تبادل نظر در مورد برگزاری ویژه برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از روابط عمومی‌های ادارات شد و افزود: باید با تدارک برنامه‌های خوب شادی و نشاط را در شهر و روستا ایجاد کنیم.

در این جلسه مقرر شد تا روابط عمومی‌های ادارات ایده‌های خود را برای برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر اعلام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار