مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خبر داد؛

اعزام 35 زائر اولی مازندرانی به مشهد مقدس

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اجرای طرح زائران حرم رضوی در مازندران خبر داد و گفت: این طرح روز جمعه 16 آذر در استان اجرا می‌شود که 35 زائر اولی از آستان مقدس امامزاده عباس (ع) ساری به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۳۲۱۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰ - 04December 2018

اعزام 35 زائر اولی مازندرانی به مشهد مقدسبه گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام «ابراهیم حیدری‌جناسمی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اجرای نیت واقف در مازندران، اظهار داشت: اجرای امینانه نیت واقف در راستای نیت واقف که در وقف‌نامه ذکر شده، صورت می‌گیرد و هیچ‌ کس حق ندارد غیر نظر واقف عمل کند.
 
وی یکی از طرح‌های سازمان اوقاف که در راستای اجرای امینانه نیت واقف صورت می‌گیرد طرح زائران حرم رضوی دانست و عنوان کرد: این طرح در راستای اعزام زائرانی که تاکنون به زیارت امام رضا (ع) در مشهد مقدس تشرف نیافته‌اند اجرا می‌شود.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان داشت: برخی افراد به‌خاطر شرایط مالی و مشکلات اقتصادی تاکنون به زیارت امام رضا (ع) مشرف نشدند که در راستای اجرای نیت واقف این افراد شناسایی و به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.
 
حیدری‌جناسمی از اجرای طرح زائران حرم رضوی در مازندران خبر داد و گفت: این طرح روز جمعه 16 آذر در استان اجرا می‌شود که 35 زائر اولی از آستان مقدس امامزاده عباس (ع) ساری به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.
 
وی تصریح کرد: زائران از بیشتر شهرهای مازندران در این طرح حضور دارند که تاکنون به مشهد مقدس اعزام نشدند و اکنون به برکت موقوفات به زیارت درگاه ملکوتی امام رضا (ع) مشرف می‌شوند.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار