ویژه برنامه‌های ارتش در هفته دفاع مقدس اعلام شد

سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برنامه‌های فرهنگی ارتش به مناسبت هفته دفاع مقدس را اعلام کرد.
کد خبر: ۳۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۳ - 16September 2013

ویژه برنامه‌های ارتش در هفته دفاع مقدس اعلام شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با آغاز سی و چهارمین سالگرد دفاع مقدس برنامههای گسترده و متنوعی را از جمله برگزاری نخستین دوره جشنواره مجزای دفاع مقدس در دستور کار دارد.


بر همین اساس علاوه بر شرکت یگانهای نمونه ارتش در رژه با صلابت نیروهای مسلح در جوار بارگاه ملکوتی امام راحل و سراسرکشور، برنامه صبحگاه مشترک نظامی به همراه تجلیل از سربازان نمونه و پیشکسوتان دفاع مقدس نیز انجام خواهد شد.


حضور گسترده کارکنان و سخنرانی جمعی از فرماندهان دفاع مقدس در نمازجمعه سراسر کشور از دیگر برنامههای این ایام است. همچنین فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس علاوه بر شرکت و سخنرانی در جمع نمازگزاران به منظور بازگویی و تحلیل عملیاتهای آن دوران ارزشمند در مطبوعات، خبرگزاریها و برنامههای زنده و تولیدی رادیویی و تلویزیونی حضور خواهند یافت.


همایش تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس از جمله برنامههای سازمان عقیدتی سیاسی ارتش است که در ایام هفته دفاع مقدس و در برخی از یگانهای ارتش در سراسرکشور برگزار میشود.


برگزاری مسابقات و محافل انس با قرآن کریم و همچنین محافل شب شعر و خاطرات دفاع مقدس نیز از برنامههای ویژه این سازمان است. همچنین مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا یکی دیگر از برنامههایی است که به مناسبت این ایام پیشبینی شده است.


تاکید بر نقش و جایگاه ارتش در سال اول جنگ تحمیلی با حضور پیشکسوتان در برنامههای سخنرانی در مراکز فرهنگی و علمی و رسانههای جمعی، دیدار فرماندهان و روحانیون ارشد عقیدتی سیاسی آجا با خانوادههای معظم شهدا، جانبازان و آزادگان در طول ایام هفته دفاع مقدس و برپایی نمایشگاههای فرهنگی و نظامی نیز در دستور کار سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به مناسبت هفته دفاع مقدس قرار دارد.


برگزاری جشنواره مجازی دفاع مقدس در منازل سازمانی ارتش به مناسبت این ایام که به ابتکار سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برای نخستین بار در سطح منازل سازمانی ارتش برگزار خواهد شد نیز از دیگر برنامههای فرهنگی ارتش در هفته دفاع مقدس است.

نظر شما
پربیننده ها