سردار مهری مطرح کرد؛

تعالی رفتار کارکنان پلیس راهور با هدف ارتقای آمادگی آن‌ها در اجرای ماموریت‌ها

رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی هدف اصلی از برگزاری دوره استانداردسازی و تعالی رفتار را ارتقای آمادگی کارکنان این پلیس در اجرای مأموریت‌ها دانست و گفت: باید برای بهبود استانداردسازی رفتار کارکنان بیش از پیش تلاش کرد.
کد خبر: ۳۲۱۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳ - 04December 2018

تعالی رفتار کارکنان پلیس راهور با هدف ارتقاء آمادگی آن‌ها در اجرای ماموریت‌هابه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «تقی مهری» رئیس پلیس راهور ناجا در اختتامیه دوره استاندارد سازی و تعالی رفتار کارکنان پلیس راهور ناجا که در مجتمع فرهنگی عصر انقلاب شهریار با حضور جمعی از معاونان، فرماندهان پلیس‌های تخصصی و فرماندهان پاسگاه‌های راهنمایی و رانندگی سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: یکی از رویکرد‌ها و تدابیر فرمانده ناجا از سال‌های گذشته تاکنون، تأکید بر آموزش و تشکیل قرارگاه جهادی تربیت و آموزش بوده است.

رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: رفتار و گفتار کارکنان پلیس راهور فوق العاده در سطح رضایت مندی مردم از این نیرو تأثیرگذار است لذا بایستی با رویکردی جدید که در این دوره‌ها به آن توجه جدی شده به استانداردسازی مورد نظر و ارتقاء دانش رفتاری کارکنان رسید.

این مقام عالی انتظامی با اشاره به اینکه الحمدلله پلیس راهور همواره به این نکته توجه جدی داشته است، افزود: هدف اصلی از برگزاری این دوره‌ها، ارتقاء آمادگی کارکنان در اجرای مأموریت‌ها است و باید برای بهبود استانداردسازی رفتار کارکنان بیش از پیش تلاش کرد.

وی ادامه داد: امسال برای نخستین بار دوره استانداردسازی و تعالی رفتار کارکنان پلیس راهور از سراسر کشور برگزار شد تا بعد از بازگشت این عزیزان به استان مربوطه، این آموزش‌ها از طریق آن‌ها به همکاران در سراسر کشور منتقل شود.

سردار مهری خاطرنشان کرد: اینکه مسائل و مشکلات پلیس راهور از نزدیک با برگزاری این دوره‌ها مطرح و برای استانداردسازی و تعالی رفتار کارکنان تلاش شود، موضوعی بسیار حائز اهمیت است.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: ان شاءالله بتوانیم تدابیر فرمانده ناجا را در خصوص استانداردسازی و تعالی رفتار کارکنان پلیس راهور در استان‌ها عملیاتی کنیم.

رئیس پلیس راهور ناجا در خاتمه گفت: همانطور که در قرآن کریم توصیه شده با مردم خوب و شایسته رفتار کنید و اهل بیت (ع) نیز همواره خوشرفتاری را سفارش کرده‌اند در این دوره‌ها نیز سعی می‌کنیم به این مهم پرداخته شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار