سردار قنبری خبر داد؛

کشف یک تُن و 743 کیلوگرم مواد افیونی در درگیری مسلحانه

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تُن و 743 کیلوگرم مواد افیونی در درگیری مسلحانه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان «سرباز» با سوداگران مرگ خبر داد.
کد خبر: ۳۲۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳ - 04December 2018

کشف یک تُن و 743 کیلو مواد افیونی در درگیری مسلحانهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمد قنبری» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر، اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر جابه‌جایی محموله سنگین مواد افیونی توسط قاچاقچیان مسلح از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی شهرستان سرباز موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان سرباز در این عملیات که با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همراه بود در قالب چند تیم پوششی با اقدامات گسترده تخصصی و رصد منطقه، موفق شدند ساعت یک بامداد امروز ضمن شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان با اجرای کمین در مسیر عبور آنان، خودرو‌های حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک درگیری مسلحانه آنان را زمین گیر کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری سه تن از سوداگران مرگ در این درگیری مسلحانه، اظهار داشت: در پاک سازی منطقه، یک تُن و 720 کیلوگرم تریاک، 21 کیلو و 600 گرم هروئین و 2 کیلو حشیش کشف شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار