سردار نقدی:

انقلاب اسلامی محاسبات جهانی را به هم ریخت/ آمریکا به دنبال تشکیل اسرائیل دوم در منطقه است

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه نباید دستاورد‌های انقلاب را تنها با محاسبات مادی سنجید، گفت: امروز ایران در نزدیکی مرزهای سرزمین‌های اشغالی حضور دارد، در حالی که آمریکایی‌ها می‌خواستند یک اسرائیل دوم را در منطقه ایجاد کنند.
کد خبر: ۳۲۱۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵ - 04December 2018

انقلاب اسلامی محاسبات جهانی را به هم ریخته است/ آمریکایی‌ها به دنبال تشکیل اسرائیل دوم در منطقه هستندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «محمدرضا نقدی» معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست تبیین و گفتمان‌سازی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که عصر سه شنبه برگزار شد، با تبریک 40 سالگی انقلاب اظهار داشت: در طول تاریخ بزرگترین انقلاب بشری بعثت رسول است، اما می‌بینید که تنها چند سال این نهضت دوام پیدا می‌کند. انقلاب بلشوییک‌ها پس از پنج سال به دست استالین می‌افتد که رهبرش از جنایتکاران تاریخ است تا جایی که کنگره حزب کمونیست شوروی پس از استالین از جنایاتش اعلام برائت می‌کند یا انقلاب فرانسه تنها دو سال دوام می‌آورد،‌ انقلاب مشروطه سر از سفارت انگلیس در می‌آورد. این سرنوشت همه انقلاب‌ها پیش از انقلاب اسلامی ایران بود؛ همه انقلاب‌ها سرکوب و یا تحریف شده‌اند، اما انقلاب اسلامی در حالی به 40 سالگی خود رسیده است که همچنان اصول و ارزش‌ها آن زنده است.

سردار نقدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با تمام قدرت های شرق و غرب جنگیده است، گفت: امسال در چهلمین سال پیروزی انقلاب باید تلاش بیشتری کنیم. دشمن ما را سرگرم کرده تا تصور کنیم در حال شکست خوردن هستیم. انقلاب اسلامی تمام محاسبات جهانی را به هم ریخته است.

وی با اشاره به اینکه نباید دستاوردهای انقلاب را تنها با محاسبات مادی سنجید، افزود: باید دید که انقلاب اسلامی چه دستاوردهایی در منطقه و جهان داشته؛ آمریکایی‌ها خواستند تکفیری‌ها را جایگزین خود در منطقه کنند. امروز ایران در نزدیکی اسرائیل حضور دارد، در حالی که آمریکایی‌ها می‌خواستند یک اسرائیل دوم را منطقه ایجاد کنند. حزب الله که قرار بود روزی خلع سلاح شود امروز 75 درصد کرسی‌های مجلس را تصاحب کرده است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه دشمنان نمی‌گذارند پیروزی‌های انقلاب اسلامی در شبکه‌های مجازی و افکار عمومی منتشر شود، افزود: آنها نمی‌خواهند افکار عمومی جهان از پیروزی‌های انقلاب آگاه شود. در شبکه‌های مجازی تنها شکست‌های انقلاب را بزرگنمایی می‌کنند و خواستند در داخل شهرهای کشور آشوب ایجاد کنند. سعودی‌ها و سلطنت طلبان سرمایه‌گذاری کردند و رئیس جمهور آمریکا از این آشوب‌ها حمایت کرد، اما دیدیم که در تمام شهرهایی که آشوب شده بود مردم دهها برابر در حمایت از انقلاب تظاهرات کردند.

سردار نقدی با بیان اینکه دشمن با شکلی زنجیره‌وار شکست خورده است، گفت: دشمن در تلاش است مردم از این شکست‌ها آگاه نشود. کتک خوردن یک ویلن زن یا بلال فروش در حاشیه خیابان‌ها با اشتباه یک مامور خبر اول رسانه‌های دشمن می‌شود، آنها می‌خواهند ذهن ما را درگیر کنند. می‌خواهند تصور کنیم که در حال شکست خوردن هستیم.

وی با اشاره به رفتارهای دوگانه غرب در برخورد با فساد خاطرنشان کرد: در کره جنوبی رئیس جمهور آن کشور دزدی می‌کند. رسانه‌های غربی از برخورد محاکم قضائی کرده تقدیر می‌کنند. اما در کشور ما اگر با مفسدان برخورد شود، خبر این فساد را خبر اول می‌کنند و اینطور وانمود می‌کنند که فساد کل کشور را فرا گرفته است. آمریکا و اروپا صد سال بدون هیچ مزاحمی لیبرال‌دموکراسی را در جهان گسترش دادند که امروز آثار آن را در جهان شاهدیم. تظاهرات میلیونی، ‌کاهش جمعیت و اقتصاد‌های ورشکسته از آثار مکتب لیبرالیسم است؛ اما دشمن نمی‌گذارد ما در شبکه‌های مجازی از شکست‌ها لیبرالیسم با خبر شویم.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه روزی نیست که در مرزهای شرقی علیه کشور برنامه‌ریزی نکنند گفت: کار آمریکا به جایی رسیده که 21 هزار میلیارد دلار بدهی دارد. بدهی خارجی آمریکا به زودی از تولید ناخالص داخلی این کشور فراتر می‌رود.

سردار نقدی با بیان اینکه هر گاه از استقلال اقتصادی حرف زدیم لیبرال‌های داخلی ما را مسخره کردند، گفت: امروز که آمریکا طراح جهانی سازی و لیبرالیسم بود از اقتصادی ملی و ملی‌گرایی حرف می‌زند. در جنگ روانی آمریکا برای یک حادثه پلاسکو، یک ماه در شبکه‌های مجازی فعالیت کردند اما در حادثه‌ای مشابه در لندن ده‌ها نفر مردم عادی کشته شدند اما خبر آن حادثه چندان رسانه‌ای نشد.

وی با بیان اینکه نمره انقلاب اسلامی 100 است و یک هزارم درصد هم کمتر نیست، افزود: انقلاب شعار نان و آب نداد، شعار انقلاب اسلامی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بوده است، ایران کشوری بود که ذره‌ای استقلال نداشت و شاه حتی در تعیین نخست وزیر هم اختیاری نداشت. در خاطرات فرح دیبا آمده است که شاه برای تغییر نخست وزیر ناچار شد به همسر رئیس جمهور آمریکا هدیه دهد تا رئیس جمهور آمریکا به تغییر نخست وزیر مورد نظر شاه رضایت داد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران مردم‌سالاری را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: امروز امور اجرایی کشور در دست مردم است، زمانی شهردار تهران از صبح تا شب برای مردم فعالیت می‌کرد، اگر امروز در شهری در عرض یک سال سه شهردار عوض می‌شود، اثر رأی ماست. ما به لیست 30 نفره که 10 نفر از آنها اقتصاد‌دان بودند رأی ندادیم و به لیستی که شعارش ورود زنان به استادیوم بود رأی دادیم، ما چنین رأی دادیم. آیا درست است که امروز اصلاح شرایط اقتصادی را از رهبری بخواهیم؟ خودمان خواستیم به افرادی رأی دهیم که منازلشان در مناطق مرفه‌نشین شهر است. آیا می‌توان از این افراد انتظار داشت وضع معیشتی مردم را اصلاح کنند؟

سردار نقدی با بیان اینکه رهبری انقلاب نه یک بار که صدبار اعلام کردند اصلاح وضع کشور با مذاکرات حل نمی‌شود، گفت: ما به کسی رأی دادیم که هدفش مذاکره بود و معتقد بود آب خوردن ما هم به مذاکرات وابسته است. اگر خودمان اشتباه کردیم به انقلاب خرده نگیریم. انتخاب‌های ما نشان از همین مردم سالاریست و رهبری هم بارها از رأی مردم دفاع کردند و پای انتخاب‌های ما ایستادند.

وی با بیان اینکه ساده‌ترین مشکلی که پیش روی انقلاب ما بوده است، همین مشکل اقتصادی اخیر است، گفت: اولین مشکل ما شاه بود که با دست خالی مقابل آن ایستادیم و انقلاب کردیم، مشکل دوم ما منافقین و تروریست‌ها بودند، بعد از آن با صدام مواجه شدیم که تمام دنیا از آن حمایت کردند. چه کسی برنده شد؟ آمریکا در جنگ نفتکش‌ها با صدها ناو عظیم به جنگ قایق‌های ما آمدند، چه کسی برنده شد؟

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه در تمام رویارویی‌های گذشته ما دستان ما خالی و دست دشمن پر بود، تصریح کرد: در جنگ اقتصادی اخیر شرایط متفاوت است، اقتصاد و صنعت نیازمند انرژی و ذخایر معندیست، ما دارای این منابع هستیم. اصلاح اقتصاد نیروی انسانی می‌خواهد، دانشگاه‌های کشور این نیرو را تربیت می‌کنند، موشک‌های ما گواهی تربیت این نیروها هستند، اقتصاد سرمایه می‌خواهد، ما سرمایه زیادی در کشور داریم، پیش فروش پراید در 4 دقیقه به اتمام رسید، این نشان می‌دهد که مردم به اندازه کافی سرمایه دارند. این سرمایه در اختیار مردم است، تنها باید این سرمایه در جهت مؤثر آن هزینه شود.

سردار نقدی با بیان اینکه در شرایط امروز کشور بن‌بستی وجود ندارد، گفت: هزاران قلم اجناس بیهوده وارد کشور می‌شود در حالی که می‌توان با این سرمایه‌ها کارهای عظیمی انجام داد، در چهلمین سال انقلاب نباید منفعل بود، باید اهداف و دستاوردهای انقلاب را تبعیین کرد و نشان داد که موفقیت‌های کشور خیره‌کننده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها