معاون پارلمانی رئیس جمهور:

ایران در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار دارد

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه کشورمان امروز در جنگ اقتصادی تمام عیار از سوی دشمنان قرار دارد، گفت: تحریم دشمنان علیه ما ظالمانه است.
کد خبر: ۳۲۱۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱ - 04December 2018

ایران در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، حسنعلی امیری شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای اداری دامغان به مناسبت سفر هیئت دولت به استان سمنان ضمن بیان اینکه لازمه اقتصاد امروز آرایش جنگی است چراکه ما امروز در یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی قرار داریم، تأکید کرد: ما قبول داریم مردم دچار مشکلات هستند اما از سویی نیز باید گفت تحریم‌هایی ظالمانه و ناجوانمردانه به ملت ایران واردشده است.

وی ضمن بیان اینکه امروز باوجود تمام کمبودها و مشکلات، مردم استان سمنان در استقبال از رئیس‌جمهور خوش درخشیدند، افزود: این حماسه امروز مردم استان، همانند دفاع مقدس بود.

معاون رئیس‌جمهور تأکید داشت: رئیس‌جمهور نابخرد آمریکا با خروج از برجام نشان داد که سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند آمریکا قابل‌اعتماد نیستند، حقیقت دارد.

امیری بابیان اینکه تحریم‌های امروز آمریکایی‌ها با تحریم‌های قبل از برجام متفاوت است، بیان داشت: یکی از کارهای دولت روحانی بحث برجام بود هرچند آمریکا از برجام عبور کرد اما به‌واقع غیرقابل‌اعتماد بودن خود را به جهانیان ثابت کرد لذا معتقدیم که جامعه جهانی پشت جمهوری اسلامی ایران است و این‌یک پیروزی محسوب می‌شود.

وی بابیان اینکه امروز دنیا می‌داند که جمهوری اسلامی ایران کشوری قابل‌اعتماد است، افزود: ملت ایران به عهد خود پایبند است و از تمام گردنه‌های ایجادشده توسط دشمنان عبور می‌کندT همچنین باید گفت برای عبور از مشکلات مؤلفه‌های قدرت ملی لازم است که خوشبختانه از نیروهای مسلح خوب و قدرت دفاعی بالایی برخوردار هستیم.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور بابیان اینکه امروز درنبرد تمام‌عیار اقتصادی قرار داریم، بیان داشت: کشورمان بعد از دفاع مقدس مسیر رشد و توسعه را طی کرده و از سوی دیگر بلوغ سیاسی مردم توطئه و نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده است امروز همچنین مردم باید بدانند دولت برای بحث معیشت و اشتغال برنامه دارد و مسائل را مدیریت و اداره می‌کند.

امیری در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه امروز خوشحال هستیم که نرخ سواد در دامغان ۹۹ درصد است، بیان کرد: این شهرستان دارای قدمت هفت‌هزارساله است، از سوی دیگر هرگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۰ سال گذشته به مردم نیاز داشت آن‌ها فداکارانه و صادقانه با مسئولیت‌پذیری تمام و کمال درصحنه‌های مختلف جامعه حضور پیدا کردند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار