مسئول بسیج دانشجویی قزوین:

«۱۶ آذر» روز پیگیری مطالبات به‌حق دانشجویی است

«عباس کاظمی» گفت: ۱۶ آذرماه روز پیگیری مطالبات به‌حق دانشجویی است و بسیاری از مشکلات آموزشی و امکاناتی دانشجویان به‌واسطه این روز مطالبه و رفع می‌شود.
کد خبر: ۳۲۱۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴ - 05December 2018

برگزاری برنامه‌های متعدد به مناسبت روز دانشجو در قزوین«عباس کاظمی» مسئول ناحیه بسیج دانشجویی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در قزوین، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، اظهار داشت: ۱۶ آذرماه یادآور استکبارستیزی و عدالت‌خواهی دانشجویان در سال ۱۳۳۲ است که با سرکوب گارد و ارتش شاهنشاهی به شهادت عده‌ای از آن‌ها منجر شد و به‌عنوان نماد استکبارستیزی، عدالت‌خواهی و مطالبه‌گری دانشجویان نام گرفت.

وی در خصوص برنامه‌های روز دانشجو در قزوین گفت: دانشگاه‌ها به فراخور حال خودشان برنامه‌هایی را دارند و از جمله بسیج دانشجویی برنامه‌های مختلفی را در ۱۶ آذر برگزار می‌کند، در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی با ابزار‌هایی مثل مناظره، کرسی آزاداندیشی برگزاری تریبون آزاد و سخنرانی برنامه‌هایی در سطح دانشگاه‌های استان تدارک دیده شده است.

کاظمی تصریح کرد: یک نشریه در خصوص منویات مقام معظم رهبری است و فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) در دیدار با دانشجویان در حال تهیه است، همچنین در بعضی از دانشگاه‌ها کارگاه‌های مهارت‌افزایی در حال شکل‌گیری‌ است که دانشجویان مهارت بیشتری را بتوانند کسب کنند

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی قزوین بیان کرد: مطالبات دانشجویان دانشگاه‌های استان در حال جمع‌بندی است تا با مسئولین دانشگاه جلسه‌ای در مورد نیاز خوابگاه‌ها و مشکلات آنان مورد بررسی قرار بگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ۱۶ آذرماه روز پیگیری مطالبات به‌حق دانشجویی است و بسیاری از مشکلات آموزشی و امکاناتی دانشجویان به‌واسطه این روز مطالبه و رفع می‌شود.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار