مدیرکل ورزش و جوانان خراسا‌ن جنوبی:

لازمه امروز جامعه اسلامی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

«مهران سرپرست» با تاکید بر این‌که برنامه‌های یادواره‌های شهدا بایستی به‌گونه‌ای باشد که نسل حاضر بتواند با فرهنگ ایثار و شهادت به‌خوبی آشنا و عجین شود، گفت: لازمه امروز جامعه اسلامی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که همه در این امر مهم باید احساس مسئولیت کنند.
کد خبر: ۳۲۱۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵ - 05December 2018

لازمه امروز جامعه اسلامی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، «مهران سرپرست» مدیرکل ورزش و جوانان خراسا‌ن جنوبی، شب گذشته در مراسم یادواره شهدای ورزشکار استان، اظهار داشت: یادواره با هدف گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان گران‌قدر انقلاب اسلامی و به ویژه ۶۲ شهید ورزشکار خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با برگزاری چنین مراسم‌هایی بتوان گوشه‌ای از رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان انقلاب اسلامی جبران کرد.

«سرپرست» با تاکید بر این‌که برنامه‌های یادواره‌های شهدا بایستی به‌گونه‌ای باشد که نسل حاضر بتواند با فرهنگ ایثار و شهادت به خوبی آشنا و عجین شود، عنوان کرد: لازمه امروز جامعه اسلامی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که همه در این امر مهم باید احساس مسئولیت کنند.

وی با اشاره به این‌که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ازجمله رسالت‌های مهم سازمان ورزش و جوانان خراسان جنوبی است، یادآور شد: در طول سال، برنامه‌ها، مسابقات و جشنواره‌های ورزشی زیادی در سطح استان برگزار که همه آن‌ها را مزین به نام شهدای والامقام و به ویژه شهدای ورزشکار کرده‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسا‌ن جنوبی ادامه داد: سرکشی از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران دیگر از برنامه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی است و همچنین در سفر به شهرستان‌های استان نیز حضور در مزار شهدا نخستین کار ما بوده است.

«سرپرست» با اشاره به رونمایی از کتاب «شهدای ورزشکار خراسان جنوبی» در این یادواره، خاطرنشان کرد: نمایشگاه آثار مختلف شهدای ورزشکار خراسان جنوبی نیز در حاشیه این مراسم برپا شده و از خانواده‌های شهدای ورزشکار استان تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها