معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی:

متاسفانه عده‌ای زالوصفت به جان بیت‌المال افتاده‌اند/ برخی افراد از شهدا و خانواده‌های آن‌ها طلب‌کار هستند

حجت الاسلام «علی اکبرپور» با بیان این‌که در بخشی از وصیت‌نامه شهید «سجاد طاهرنیا» آمده است که «مایل نیستم که برای گرفتن جنازه‌ام از دشمن، ذره‌ای از مال بیت‌المال هدر رود»، گفت: متاسفانه عده‌ای زالوصفت به جان بیت‌المال افتاده‌اند که معلوم نیست جواب خداوند را چه می‌خواهند بدهند.
کد خبر: ۳۲۱۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶ - 05December 2018

فقط 35 درصد مشکلات کشور بخاطر تحریم استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «علی اکبرپور» معاون هماهنگ‌کننده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی، در یادواره شهدای ورزشکار استان در بیرجند، اظهار داشت: ۴۰ سال است بر سر سفره‌ای نشسته‌ایم که صاحبان اصلی این سفره پرپر شده‌اند تا ما امروز پرپرشدن در این عالم را بیاموزیم.

وی افزود: این سفره به راحتی مهیا نشده و هر کس و در هر جایگاهی که قرار داشته باشد، تا ابد مدیون شهداست.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی تصریح کرد: برخی اوقات دشمن عربده‌کشی‌هایی اطراف کشور داشته است و قصد ترساندن ملت ایران را دارد، اما بهتر است بداند که امنیت کشور ایران در گرو خون شهداست.

حجت‌الاسلام اکبرپور بیان داشت: اگرچه اطراف ایران را آتش فتنه‌انگیزان فراگرفته و تمام تلاش دشمن در راستای براندازی ما است، اما کشور ما به پشتوانه جوانانی که جان‌شان را در طبق اخلاص گذاشتند در امنیت کامل است.

وی با بیان این‌که همه ما در مقابل مادران و پدران شهدایی که سال‌ها منتظر خبری از فرزندشان بودند و بسیاری از آن‌ها از فراق دِق کرده‌اند مسئول هستیم، خاطرنشان کرد: باید بدانیم که اگر امروز ریاست می‌کنیم به برکت خون همین شهداست.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی متذکر شد: در دفتر ۴۰ ساله زرین انقلاب اسلامی خون شهدا خودنمایی می‌کند و شهدا رفتند تا نگذارند که ارزش‌های ما در زیر پا له شود.

حجت‌الاسلام اکبرپور با بیان این‌که تیر استکبار به دلیل رشادت‌های شهدا هرگز به هدف نخورده است، عنوان کرد: در بحث شهدا گاهی اوقات، ارزش‌ها و ارزشمندی‌ها به حاشیه می‌رود.

وی اضافه کرد: به‌عنوان مثال ۲ سال پیش در دیدار با یکی از خانواده‌های شهدا، دختر شهید به بنده گفت که «من در مدت چهار سال تحصیلم در دانشگاه جرات نکردم که بگویم فرزند شهید هستم» که در این خصوص باید به حال رییس آن دانشگاه تأسف خورد و به وی گفته شود که ریاست امروز جنابعالی و بر مسند نشستن شما، فقط و فقط به برکت خون شهدا میسر شده است.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی با انتقاد از عدم شناخت جایگاه شهدا در جامعه، بیان کرد: برخی از شهدا و خانواده‌های آن‌ها طلب‌کار هستند.

اکبرپور با بیان این‌که باید ببینیم برای شهدا و خانواده‌های این عزیزان چه‌کار کرده‌ایم، گفت: این‌گونه جملات و طعنه‌ها دل خانواده‌های شهدا را می‌شکند.

وی افزود: مادر شهیدی عنوان می‌کرد که کمر بنده را داغ شهیدم نشکست بلکه زخم زبان مردم شکست، این‌که از من بپرسند که چقدر پول گرفتی و فرزندت را راهی جبهه کرده‌ای، برای بنده بی‌نهایت عذاب‌آور است!

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی با بیان این‌که شهدا زنده هستند و هرگز نمرده‌اند، مطرح کرد: مرده کسانی هستند که قصد داشتند که درس «شهید فهمیده» را از کتاب‌های درسی حذف کنند و باب میل دشمن رفتار کنند.

اکبرپور در خصوص مشکلات مشهود جامعه خصوصا مشکلات اقتصادی، بیان کرد: همه مشکلات جامعه با روحیه ولایی و جهادی کاملا حل شدنی است.

وی با تاکید بر این‌که اگر قرار است مشکلات اقتصادی کشور حل شود نباید بی‌تدبیری را گردن بقیه انداخت، مطرح کرد: ۳۵ درصد مشکلات کشور به دلیل تحریم‌هاست و بقیه مشکلات به خاطر بی‌تدبیری خود ما بوده و بایستی واقعیت‌ها را قبول کرد.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی اظهار داشت: چپاول اموال بیت‌المال توسط عده‌ای از افراد و مشکلات توسط برخی از مسئولین بانک مرکزی در کشور پدید آمد.

اکبرپور خاطرنشان کرد: شهدا به راحتی به مقام شهادت نائل نشدند؛ به‌عنوان مثال در بخشی از وصیت‌نامه شهید «سجاد طاهرنیا» آمده است که «مایل نیستم که برای گرفتن جنازه‌ام از دشمن، ذره‌ای از مال بیت‌المال هدر رود».

وی در پایان ضمن تاکید بر رعایت حقوق بیت‌المال بیان داشت: متاسفانه عده‌ای زالوصفت به جان بیت‌المال افتاده‌اند که معلوم نیست جواب خداوند را چه می‌خواهند بدهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار