افتتاح 2 پروژه محرومیت‌زدایی در شهرستان ملکشاهی

آیین افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی شهرستان ملکشاهی با حضور دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۱۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ - 05December 2018

افتتاح دو پروژه محرومیت زدایی در شهرستان ملکشاهیبه گزارش دفاع پرس از ایلام، امروز آیین افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی شهرستان ملکشاهی با حضور دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع)، فرماندار و جمعی از مسئولین قرارگاه سازندگی برگزار شد.

پروژه بند انحرافی روستای پل شکسته

پروژه بند انحرافی روستای پل شکسته توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران با اعتبار 320 میلیون تومان ساخته شده است. این پروژه 35 هکتار از باغات و اراضی روستا را زیر کشت و باغات می‌برد و 35 خانوار از آن منتفع می‌شوند. در راستای اجرای این پروژه، دو کیلومتر جاده دسترسی احداث شده، 400 متر مکعب گابیون بندی و 1400 متر مکعب لایه روبی انجام گرفته است. جهت احداث این بند ذخیره با گنجایش 20 میلیون لیتر، 750 مترمکعب بان ریزی صورت گرفته است. برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر 320 میلیون تومان از محل اعتبارات قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه هزینه شده است.

افتتاح ایستگاه پمپاژ روستای ملک آباد

پروژه ایستگاه پمپاژ روستای ملک آباد از پروژه های محرومیت‌زدایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران در دهستان چمزی شهرستان ملکشاهی است. در راستای اجرای این پروژه، 700 متر مکعب گابیون بندی و احداث حوضچه برداشت آب و اتاقک ایستگاه پمپاژ ساخته شده است. همچنین راه دسترسی به محل ایستگاه به طول 6 کیلومتر و برق رسانی به طول 6 کیلومتر انجام شده است. با اجرای این پروژه زمین‌های دیم روستا زیرکشت آبیاری قطره‌ای رفته و باغبانی در این روستا رونق می گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار