رییس سازمان تبلیغات اسلامی:

ادا نکردن حق نماز یک واقعیت تلخ است

حجت‌الاسلام «محمد قمی» در پیامی اعلام کرد: واقعیت تلخ ادا نکردن حق نماز و صرف‌نظر عملی از این باب رحمت لایزال پروردگار، شاید علاج این‌همه کوتاهی نباشد، اما گام نخست حرکت جمعی در مسیر مداوای درد‌های اساسی فردی و اجتماعی‌مان می‌تواند باشد.
کد خبر: ۳۲۱۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶ - 05December 2018

ادا نکردن حق نماز یک واقعیت تلخ استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «محمد قمی» رییس سازمان تبلیغات اسلامی، در پیامی به‌مناسبت برگزاری بیست و هفتمین اجلاسیه سراسری نماز با موضوع «شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز» که به میزبانی سالن امیرکبیر دانشگاه سمنان با حضور رییس جمهور برگزار شد، ادا نکردن حق نماز را یک واقعیت تلخ دانست.

در متن پیام حجت‌الاسلام «محمد قمی» آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

اعتراف دست جمعی به واقعیت تلخ ادا نکردن حق نماز و صرف‌نظر عملی از این باب رحمت لایزال پروردگار، شاید علاج این‌همه کوتاهی نباشد، اما گام نخست حرکت جمعی در مسیر مداوای درد‌های اساسی فردی و اجتماعی‌مان می‌تواند باشد.

با جمع خادمین سازمان تبلیغات اسلامی عهد کرده‌ام که در اجتماعِ هِمَم مؤمنین، برای اثاره ظرفیت «مساجد» کشور به‌عنوان اولویت نخست مواجهه و مبارزه توحیدی و انقلابی‌مان، اراده و سعی و جهدی متفاوت به میان میدان بیاوریم؛ برای اقامه حقیقی صلاة. ان‌شاءالله

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها