حجت‌الاسلام ابوترابی:

باید روحیه ایثار و شهامت در نسل‌های ما باقی بماند

سید آزادگان گفت: باید روحیه ایثار و شهامت که نشات گرفته از مکتب رهایی‌بخش اسلامی است همچنان در نسل‌های ما باقی بماند؛ چرا که با تقویت این مسئله نظام جمهوری اسلامی در برابر تمام حوادث تاریخ بیمه خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۲۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴ - 05December 2018

باید روحیه ایثار و شهامت در نسل‌های ما باقی بماندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، حجت‌الاسلام «علی‌اکبر ابوترابی» نماینده وقت ولی فقیه در امور آزادگان در آذرماه سال ۱۳۶۹، در جلسه‌ای که در استانداری کرمان برگزار شد، با اشاره به جنایات رژیم عراق، به تشریح وضعیت اسرای ایرانی در زمان جنگ پرداخت و اظهار داشت: دشمن تلاش می‌کند تا با برخورداری از کمک‌های استکبار جهانی، نظام اسلامی را سرنگون سازد و حاکمیت منطقه را در دست گیرد.

وی گفت: باید روحیه ایثار و شهامت که نشات گرفته از مکتب رهایی‌بخش اسلامی است، همچنان در نسل‌های ما باقی بماند؛ چرا که با تقویت این مسئله، نظام جمهوری اسلامی در برابر تمام حوادث تاریخ بیمه خواهد شد.

حجت‌الاسلام ابوترابی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به این‌که شهدا، جانبازان، مفقودین و آزادگان در طول هشت سال دفاع مقدس، با گذشت از جان و مال خود به ملت ایران عزت‌نفس و آبرو بخشیدند، گفت: مسئولین باید در برخورد با مسائل این عزیزان با گشاده‌رویی و رعایت تمام جوانب امر در حل مسائل آنان تلاش کنند.

وی گفت: به‌حمدالله با توجه به عنایتی که در این خصوص از سوی استاندار، امام جمعه کرمان و سایر مقامات این استان صورت گرفت، تا به حال قدم‌های موثری در جهت رفاه حال آزادگان برداشته شده است و ما امیدواریم که این کمک‌ها همچنان ادامه یابد.

در این جلسه همچنین استاندار کرمان ضمن اظهار خرسندی از حضور آقای ابوترابی در جمع آزادگان استان، از تلاش و زحمات نامبرده در طول اسارت که برای حفظ هویت آزادگان معمول داشته‌اند، قدردانی کرد.

وی گفت: شما در شرایط بسیار سخت خدمات ارزنده را برای رضای خدا انجام داده‌اید و ما نیز وظیفه داریم در حمایت از آزادگان قدم‌های موثری برداریم و خوشبختانه مدیران اجرایی استان کرمان در این خصوص آمادگی کامل را دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها