رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان:

آموزش‌وپرورش بهترین ظرفیت جهت آموزش و ترویج نماز است

حجت‌الاسلام «محمدرضا شمس‌الدین» گفت: با توجه به اینکه آموزش و ترویج نماز را می‌بایست از کودکی آغاز کرد، بنابراین بهترین ظرفیت برای ترویج این کار فرهنگی، استفاده از آموزش‌وپرورش است.
کد خبر: ۳۲۲۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹ - 05December 2018

آموزش‌وپرورش بهترین ظرفیت جهت آموزش و ترویج نمازبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «محمدرضا شمس‌الدین» رییس ستاد اقامه نماز استان سمنان، در حاشیه بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز به میزبانی دانشگاه سمنان، در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان این‌که ۷۰ مبلغ از سوی تبلیغات اسلامی حوزه علمیه به مدارس روستا‌های استان برای اجلاسیه اعزام شدند، اظهار داشت: در یکی دو ماه اخیر ۴۰۰ نشست دانش‌آموزی برگزار و اصلاح نمازخانه ۱۲۰ مدرسه در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان این‌که استان سمنان در بین ۲ حرم قرار دارد و همین امر حضور سالانه ۲۰ میلیون زائر را فراهم می‌کند، اضافه کرد: برخورداری از نمازخانه‌های بین‌راهی در خور زائران، یکی از هدف‌گذاری‌ها است که برای تحقق آن ۱۰ مسجد و نمازخانه بین‌راهی ساخته می‌شود.

رییس ستاد اقامه نماز استان سمنان با بیان این‌که مدارس استان نیز از نماز‌های مناسب برخوردار خواهند شد، بیان داشت: با توجه به این‌که آموزش و ترویج نماز را می‌بایست از کودکی آغاز کرد، بنابراین بهترین ظرفیت برای ترویج این کار فرهنگی استفاده از آموزش‌وپرورش است.

شمس‌الدین تصریح کرد: اصلاح و تجهیز نمازخانه‌های ادارات نیز در دستور کار قرار دارد، بنابراین به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد تا اقدامات خود را در این راستا توسعه دهند.

وی اضافه کرد: تلاش شد تا طی این رویداد بزرگ جلسات و نشست‌های آموزشی برگزار و همچنین پیرامون آخرین دستاورد‌های حوزه نماز با حضور صاحب‌نظران بحث و تبادل‌نظر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار