ملکی به دفاع پرس خبر‌ داد؛

نجات بیش از ۴۰ کارگر در برج «رزمال»

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با اعلام خبر وقوع آتش‌سوزی در ساختمان بلند‌مرتبه «رزمال»، از نجات جان بیش از ۴۰ کارگر حاضر در این برج خبر داد.
کد خبر: ۳۲۲۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸ - 05December 2018

نجات بیش از 40 کارگر در برج رزمال

«جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران‌ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، درباره جزئیات این حادثه اظهار داشت: ظهر امروز یک آتش‌سوزی در ساختمان بلندمرتبه رزمال در حال ساخت واقع در انتهای بزرگراه خرازی به سمت غرب به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.‌‌

وی ادامه داد: آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده کردند که یک ساختمان پنج طبقه در حال ساخت که هنوز بهره‌برداری نشده بود و کارگران در آن مشغول کار بودند، در طبقه همکف، قسمت موتورخانه دچار آتش‌سوزی شد که در پی آن شعله‌های آتش و حرارت به سقف‌های کاذب و بخشی از نمای ساختمان و سایر مواد ساختمانی که در آن بخش انبار شده بود، سرایت کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی افزود: دود بسیار غلیظی طبقات بالایی را فراگرفته بود و بیش از ۴۰ نفر از کارگران در هنگام آتش‌سوزی در طبقات مختلف حضور داشتند که در همان لحظات اولیه حضور آتش‌نشانان با راهنمایی ماموران آتش نشان به پشت‌بام منتقل شدند.

ملکی خاطرنشان کرد: سه تن از آتش‌نشانان که در همان لحظات اولیه اقدام به خاموش کردن آتش کرده بودند از ناحیه دست دچار سوختگی و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

وی عنوان کرد: تا این لحظه این حادثه تلفات جانی نداشته و شعله‌زنی‌ها انجام شده است و آتش‌نشانان در حال تخلیه دود و ایمن‌سازی کامل محل هستند.

انتهای پیام/ 251

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار