فرمانده انتظامی خراسان جنوبی خبر داد؛

کشف 268 کیلو «ترياک» و «هروئين» در طبس

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 216 کیلو ترياک و 52 کیلو هروئین در شهرستان طبس طی عمليات مشترک پليس خراسان جنوبی و رضوی خبر داد.
کد خبر: ۳۲۲۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ - 05December 2018

کشف 270 کیلو «ترياك» و «هروئين»/ سه متهم دستگیر شدندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «مجید شجاع» فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان «طبس» با دریافت اطلاعاتی مبنی بر جابه‌جایی مواد مخدر توسط يک دستگاه خودروی سواری از مسيرهای مواصلاتی این شهرستان به طرف استان‌های مرکزی کشور، موضوع را به صورت ویژه پیگیری کردند.

وی بیان داشت: مأموران با هماهنگی مقام قضائی و با پشتیبانی عملیاتی پلیس «خراسان رضوی» در اقدامی هماهنگ محورهای مواصلاتی شهرستان طبس را تحت نظر قرار دادند که در محور «یزد» - «طبس» به یک دستگاه سواری «سمند» مشکوک شدند و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: راننده خودروی سمند با مشاهده مأموران بر سرعت خودرو افزود و به اخطارهای مکرر پلیس جهت توقف خودرو توجهی نکرد که در نهایت با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، لاستیک‌های خودرو مورد هدف گلوله پلیس قرار گرفت و خودرو متوقف شد.

شجاع بیان داشت: با توقف خودرو 2 نفر از سرنشینان آن که قصد داشتند متواری شوند بلافاصله دستگیر شدند و در بازرسی از خودرو 216 کیلوگرم تریاک و 52 کیلوگرم هروئین پودری کشف شد.

وی با بیان اینکه در ادامه این عملیات يک دستگاه خودروی «پژو پارس» كه رابط قاچاقچيان و اسکورت خودروی حمل مواد مخدر بود توقیف و راننده آن دستگیر شد، عنوان کرد: در مجموع در این عملیات 268 کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: 3 متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده و دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار