نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

برنامه های 40 سالگی انقلاب در مراکز علمی پررنگ تر برگزار شود

آیت الله «مصطفی علما» گفت:برنامه های انقلاب اسلامی در مراکز علمی پررنگ تر برگزار شود و از نظرعلمی وضعیت آن زمان کشور و اقدام هایی که در این 40 سال صورت گرفته را بایدبه صورت مطلوب به دانشجویان منتقل کرد.
کد خبر: ۳۲۲۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ - 05December 2018

برنامه های 40 سالگی انقلاب در مراکز علمی پررنگ تر برگزار شودبه گزارش دفاع پرس ار کرمانشاه،آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز (چهارشنبه) در نشست ستاد برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان کرمانشاه اظهار داشت: ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی به عنوان بعد روحی انقلاب باید همواره در جامعه زنده باشد.

وی اضافه کرد: این ارزش ها ، اهداف والای اسلامی انقلاب بود که به مردم ایران توان و قدرت ایستادگی در طول هشت سال دفاع مقدس در برابر را دنیا داد.

وی در ادامه با اشاره به شکست اسراییل در جنگ های 33 روزه، 22 روزه و 48 ساعته مردم لبنان و فلسطین بیان داشت: این ارزش های اسلامی الگوی برگرفته از انقلاب اسلامی باعث شکست اسرائیل چهارمین قدرت نظامی جهان شده است.

آیت الله علما همچنین به ایستادگی کشورمان در مقابل همه ابرقدرت ها در طول این چهل سال اشاره کرد و افزود: این قدرت اسلام و اتکا به ارزش های اسلامی است که دشمنان را در مقابل ما وادار به کرنش کرده و گرنه آنها از نظر تجهیزات وضعیت بهتری نسبت به ما دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد؛ برنامه های انقلاب اسلامی در مراکز علمی پررنگ تر برگزار شود و از نظرعلمی وضعیت آن زمان کشور و اقدام هایی که در این 40 سال صورت گرفته را باید به خوبی و مطلوب به دانشجویان منتقل کرد.

وی منشاء انقلاب اسلامی را حذف قید قسم به قرآن و اسلام در همه پرسی ایالتی و ولایتی سال 42 دانست و گفت: قبل از انقلاب، ایران جولانگاه آمریکایی ها بود ولی بعد از انقلاب، آمریکا چهل سال است پشت مرزهای ایران مانده است.

آیت الله علما، انتخابات را یکی از مهم ترین جلوه های مردمی بودن انقلاب اسلامی دانست و افزود: امام (ره) همیشه برای نظر مردم ارزش قائل بود و به همین دلیل در این چهل سال تاکنون 40 انتخابات مهم در ایران برگزار شده و مردم برای سرنوشت خود تصمیم می گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار