سومین یادواره شهدای تدارکات و پشتیبانی سپاه در شهرکرد برگزار شد

سومین یادواره سرداران و 83 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه قمربنی هاشم(ع) در دوران دفاع مقدس در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۲۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳ - 05December 2018

برگزاری سومین یادواره شهدای تدارکات و پشتیبانی سپاه در شهرکردبه گزارش دفاع پرس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی سپاه قمر بنی هاشم (ع)، سومین یادواره سرداران و 83 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه قمربنی هاشم(ع) در دوران دفاع مقدس با حضور سردار محمدرضا نقدی در شهرکرد برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار «مجتبی عظیمیان» مسئول آماد و پشتیبانی سپاه قمربنی هاشم (ع) در حاشیه این مراسم، اظهار داشت: سومین یادواره سرداران و 83شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه استان چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس با هدف گرامیداشت یاد و خاطره حماسه آفرینی های اسوه‌های صبر و مقاومت و تجلیل از خانواده معظم این عزیزان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار گردیده است.

این مسئول افزود: قبل از برگزاری یادواره، اکیپ هایی ازآماد و پشتیبانی سپاه قمربنی هاشم (ع) با حضور در منزل خانواده شهدای تدارکات و پشتیبانی، ضمن تجلیل از صبر و بردباری این عزیزان، از آنها برای حضور در این مراسم معنوی دعوت کردند.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه، حداکثر صرفه‌جویی در برگزاری این مراسم بعمل آمد و از محل کاهش هزینه‌های یادواره، یک جهیزیه برای زوج های نیازمند تهیه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها