فراکسیون نمایندگان ولایی در بیانیه‌ای تاکید کرد؛

فرصت بررسی مبسوط CFT فراهم نشد

فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای تأکید کرد: متأسفانه همچون گذشته فرصت بحث، بررسی و تبادل نظر مبسوط در مورد لایحه CFT فراهم نشد.
کد خبر: ۳۲۲۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶ - 05December 2018

فرصت بررسی مبسوط CFT فراهم نشدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای در خصوص جلسه امروز این فراکسیون پیرامون CFT صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«ملت بزرگ ایران

در جلسه علنی روز چهارشنبه مورخ سیزدهم آذرماه ۱۳۹۷ مجلس شورای اسلامی در هنگام بررسی ایرادات شورای محترم نگهبان به مفاد لایحه الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم (CFT)، متأسفانه همچون گذشته فرصت بحث و بررسی و تبادل نظر مبسوط در مورد لایحه فوق‌الذکر فراهم نشد و این لایحه مهم نیز با عجله و با نقض مواد قانونی آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

همچنین علی‌رغم اصرار نمایندگان عضو فراکسیون ولایی مجلس و تأکید بر شفافیت آراء، در مورد این لایحه نیز رأی‌گیری علنی به عمل نیامد.

لذا با عنایت به اظهارات صریح جناب آقای ظریف وزیر محترم امور خارجه در مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه نه بنده و نه جناب آقای روحانی هیچ تضمینی مبنی بر حل مشکلات بانکی و مالی کشور با پذیرش تصویب لایحه الحاق به کنوانسیون CFT نمی‌دهیم، ضروری است موافقین لایحه یاد شده، کلیه عواقب و تبعات و مسئولیت‌های ناشی از تصویب آنها و بروز مشکلات احتمالی در آینده در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و امنیتی برای جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران را پذیرفته و ۱۲۵ نفر نمایندگان موافق لایحه مورد بحث، اسامی خود را برای اطلاع عموم مردم و ثبت در تاریخ منتشر نمایند».

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها