انتصاب مدیر «ادبیات و تاریخ» اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس

حجت الاسلام «محمدحسین انصاری نژاد» شاعرمتعهد و توانمند کشور از سوی سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس به عنوان مدیر واحد ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس استان فارس معرفی شد.
کد خبر: ۳۲۲۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸ - 05December 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، حجت الاسلام «محمد حسین انصاری نژاد» از سوی سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس به عنوان مدیرادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس استان فارس منصوب شد از مسئولیت های وی در سال های اخیر می توان به دبیری علمی کنگره «شعر پاسدار» می توان اشاره کرد.

وی همچنین برگزیده کنگره‌های شعرِ انتظار، اندیشه مطهر، شعر اشراق، کویر، توحید و ... می باشد.

انصاری نژاد علاوه بر حوزه شعر، یکی از فعالان عرصه نقد و پژوهش کشور است و از وی تا کنون نقدها و مقالات فراوانی در مطبوعات و گاهنامه های ادبی به چاپ رسیده است.

از این شاعر تا کنون مجموعه های فاخر و فراوانی در حوزه شعر چاپ شده است که از جمله آنها به موارد زیر می توان اشاره کرد: «زمزمه کاشی‌ها»، «یک باغ زخم تر»، «سبز سرخ»، «زیبا مثل غروب دهکده»، «پرندگان پراکنده اند انسان ها»، «باغ سحر خیز»، «ابرهای ساحلی»، «چشمه چنا»، «از پشت سایه ها»، «مکاشفه ای رنگ رنگ»، «از جاده قدیم»، «اجاق کوهپایه»، «ستاره ای در حصار»، و «از سمت سناباد»، و چند اثر دیگر که بزودی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها