دیوارنگاره زنان حماسه ساز در اراک رونمایی شد

دیوارنگاره زنان حماسه ساز با حضور دبیر کمیته اجلاس بانوان کنگره نقش ملی حضرت امام خمینی (ره) و 6200 شهید استان مرکزی رونمایی شد.
کد خبر: ۳۲۲۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶ - 05December 2018

دیوارنگاره زنان حماسه ساز در اراک رونمایی شدبه گزارش دفاع پرس از اراک، دیوارنگاره زنان حماسه ساز در دبیرستان معصومیه اراک با حضور «راضیه مجاوری»، دبیر کمیته اجلاس بانوان کنگره نقش ملی حضرت امام خمینی (ره) و 6200 شهید استان مرکزی رونمایی شد.

 مجاوری در حاشیه این رونمایی  با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این راستا اظهار داشت: به طور کلی در پنج شهرستان مختلف در سطح استان مرکزی اقدام به نقاشی و اجرای طرح‌های مربوط به این دیوارنگاره‌ها در مدارس مختلف شده است که تا امروز هم با موفقیت اقدامات لازم در این راستا پیش رفته است.

وی تصریح کرد: با اجرای چنین برنامه‌هایی در تلاش هستیم تا با معرفی الگوهای زن فعال در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجربیات مهم و ارزنده آنها را به عنوان الگوی موفق و برتر برای مخاطبان خود یعنی نسل سوم و چهارم، جوانان و نوجوانان جامعه تشریح و تبیین کنیم.

وی افزود: برنامه‌های مختلفی به عنوان پیش‌برنامه‌های  اجلاس کمیته بانوان کنگره ملی نقش امام(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی در نظر گرفته شده است که یکی از این برنامه‌ها دیوارنگاره زنان حماسه ساز بوده است.

دبیر اجرایی طرح بانوی مقاومت خاطرنشان کرد: رویکرد حضور در مدارس استان، معرفی هویت قشر مهمی از مردم است که با تفکر خود موفق شدند تا در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش‌آفرینی کنند و در این عرضه به صورت ویژه نقش‌آفرین باشند.

مجاوری عنوان کرد: از سویی تلاش داشتیم تا دانش‌آموزان با الهام گرفتن از تجربیات بانوان انقلابی استان در طول انقلاب اسلامی و دفاع از انقلاب، بتوانند هویت امروز خود را شناخته و در راستای صیانت و مراقبت و حفظ آن گام بردارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار