همزمان با سفر ریاست جمهوری به سمنان صورت گرفت؛

رونمایی از یادمان شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان

یادمان شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان همزمان در سفر رئیس جمهور به سمنان و با حضور «علیرضا بیرانوند» سنگربان تیم ملی فوتبال رونمایی شد.
کد خبر: ۳۲۲۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۱ - 05December 2018

رونمایی از یادمان شهدای تیم فوتبال آزادی سمنانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، یادمان شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان همزمان در سفر رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید به استان سمنان و با حضور «عبدالحمید احمدی» معاون وزیر ورزش و جوانان  و «علیرضا بیرانوند» سنگربان تیم ملی فوتبال رونمایی شد.

«محسن جهانشیر» سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در حاشیه این مراسم با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ورزشکاران یکی از اولویت های اصلی این اداره کل در حوزه فرهنگی است، گفت: استان سمنان تاکنون 2 یادمان شهدا و یک تندیس با موضوع شهدای ورزشکار تولید کرده است که از این نظر سرآمد استان های کشور است.

 جهانشیر با تاکید بر ضرورت الگوسازی از شهدا برای نسل جوان و به ویژه ورزشکاران، افزود: این یادمان با سفارش اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان و با همکاری موسسه سرو سرخ طراحی شد و در استادیوم تختی سمنان که محل تردد ورزشکاران، بدرقه و استقبال از مدال آوران و همچنین مکان تمرین و بازی تیم آزادی است ساخته شد تا نمادی از قهرمانان واقعی این مرز و بوم باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار