امام جمعه نهاوند:

تجدید پیمان با شهدای گمنام ادامه راه شهدا است

امام جمعه نهاوند گفت: تجدید پیمان با شهدای گمنام ادامه راه شهدا است تا نقشه های دشمنان را نقش برآب کند.
کد خبر: ۳۲۲۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹ - 05December 2018

تجدید پیمان با شهدای گمنام ادامه راه شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «عباسعلی مغیثی» امام جمعه شهرستان نهاوند در مراسم تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در این شهرستان ضمن تشکر از سردار «باقرزاده» و تمامی همکارانش در مرکز و استان همدان و ضمن خوش آمد گویی به همه رهروان شهدا در این مراسم گفت: نهاوند 850 شهید تقدیم انقلاب کرده است.

مغیثی ادامه داد: امیدواریم مراکز آموزشی، دانشگاه ها و حوزه علمیه با افتخار میزبان شهید در مراکز خود باشند و از برکات این شهدا بهره ببرند که این شهدا مایه خیر و برکت و معنویت اند.

وی خاطر نشان کرد: امام علی می فرماید «تاریخ بشریت از اول تا امروز صحنه مبارزه حق و باطل بوده است»، زمانی جبهه موسی و فرعون، زمانی پیغمبر و ابوسفیان، دوره ای حضرت علی و معاویه و یک زمانی یزیدیان و حسین فاطمه، اما امروز این صحنه ایران است با دشمنانی مثل آمریکا، اسراییل، داعش و منافقین و امروز ادامه همان مسیر است.

امام جمعه نهاوند عنوان کرد: همه ما در مبارزه جبهه حق و باطل امتحان می شویم و خوش به حال امام، شهدا دفاع مقدس، شهدای ترور و مدافعین حرم که سر بلند از این راه بیرون آمدند که نه تنها افتخار این شهر و شهرهای دیگر بلکه افتخار ملت، مملکت و امت اسلامی هستند.

مغیثی با بیان اینکه 40 سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد گفت: هفده هزار شهید ترور، 20 هزار شهید دفاع مقدس و اخیرا شهدای مدافع حرم، این‌ شهدا انقلاب اسلامی را حفظ کردند.

وی افزود: مسئولین شب و روز باید در خدمت مردم بکوشند تا دین خود را به شهدا و امام شهدا ادا کنند.

امام جمعه شهرستان نهاوند گفت: امروز تجدید پیمان با شهدای گمنام ادامه راه شهدا است، که ان شاءالله در این راه نقشه های دشمن، توطئه ها، جنگ نرم و همه مشکلاتی که برای ما ایجاد می کنند با شکست مواجه می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها