سردار حاجی زاده خبر داد:

هواپیمای بدون سرنشین رزمی سپاه رونمایی می شود

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از رونمایی هواپیمای بدون سرنشین رزمی این نیرو در هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۳۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۶:۱۷ - 17September 2013

هواپیمای بدون سرنشین رزمی سپاه رونمایی می شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با بیان اینکه در بخش هواپیماهای بدن سرنشین جزو کشورهای پیشرفته هستیم، اظهار داشت: این هواپیما قابلیت حمل بمب و موشک را دارد در حالی که هواپیمای بدون سرنشین دیگر قابلیت تصویربرداری و شناسایی داشته اند.


وی افزود: بزرگترین دستاورد نیروی هوافضای سپاه پاسداران خودکفایی و بومی سازی همه تجهیزات مورد نیاز این نیرو است.


سردار حاجی زاده ادامه داد: در برنامه 5 ساله پنجم حتی یک قلم کالای نظامی وارد نکردیم در حالی که متنوع ترین تجهیزات را در نیروهای مسلح استفاده می کنیم.


وی تصریح کرد: در بخش موشکی همه انواع موشک را با سوخت های جامد و مایع تولید می کنیم. اکنون عمر ماندگاری سوخت موشک ها به ده سال رسیده است.


فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: در بخش راداری نیز به خودکفایی رسیده ایم. قدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مرهون تدابیر و تصمیمات به موقع امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.


سردار حاجی زاده افزود: با اینکه غرب آسیا روی گسل جنگ و ناامنی قرار دارد اما ایران کشتی ثبات است و امروز کشوری امن و با ثبات داریم.


سردار حاجی زاده ادامه داد: دشمنان جرات فکر کردن تجاوز به ما را ندارند. دشمنی دشمنان با ما جدی است اما به علت توانمندی جمهوری اسلامی ایران نمی توانند اقدامی ضد ما انجام دهند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار