دبیرکل سازمان بین‌المللی توسعه موطن یمن مطرح کرد؛

مردم یمن به هیچ وجه مقاومت خود را ترک نخواهند کرد

سید فضل الشرفی گفت: مردم یمن به هیچ وجه مقاومت خود را ترک نخواهند کرد و تا آخرین قطره خون از وطن، ناموس و شرافت خویش دفاع خواهند کرد.
کد خبر: ۳۲۲۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۴ - 06December 2018

جنایات آل سعود در یمن/مردم یمن به هیچ وجه مقاومت خود را ترک نخواهند کردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، اجلاسیه شهدای هنرمند خراسان جنوبی با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، حوزه هنری خراسان جنوبی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و سازمان ذیربط و با حضور پرشور مردم و مسئولین برگزار شد.

«سید فضل الشرفی» دبیرکل سازمان بین المللی توسعه موطن یمن در این اجلاسیه اظهار داشت: جنگ ما با استکبار جهانی همیشه ادامه دارد و مخاطب آن روح و روان مردم است.

وی افزود: از شما که پای در این راه مبارزه با استکبار گذاشتید و همچنین از خانواده‌هایی که فرزندان هنرمندشان را به میدان‌های جنگ فرستادند تا شهید شوند، تشکر می کنم.

دبیرکل سازمان بین المللی توسعه موطن یمن با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، بیان داشت: شهدا نمرده‌اند و نزد پروردگارشان‌ روزی می‌گیرند.

فضل الشرفی یادآور شد: شهادت یک موهبت الهی است که ما امکان فهمیدن آن را از طریق سخنرانی نداریم.

وی با بیان اینکه ارتباط شهدا با خداوند یک ارتباط صمیمی بود که کمتر کسی از این نظر به مقام شهدا می‌رسد، عنوان کرد: به همه عزیزانی که در این راه حرکت می‌کنند خصوصا خانواده‌های شهدای هنرمند، تبریکات خودم را نثار آنان می کنم.

دبیرکل سازمان بین‌المللی توسعه موطن یمن شهادت را حرکتی برشمرد که هم خدا و هم رسول الله آن را دوست دارند و گفت: شهادت فقط در هنر محدود نمی‌شود اگرچه معنای هنر یعنی این‌که همه ما در مقابل استکبار بایستیم و با تمام توان مقابله کنیم.

فضل الشرفی در خصوص جنگ یمن متذکر شد: در مورد اتفاقاتی که در یمن رخ می دهد همه شما واقف هستید که آل سعود یک زندان بزرگ در این کشور برای مردم ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: حتی زنان و فرزندانی که در خانه‌هایشان نشسته اند زیر بار موشک های آل سعود هستند و شرایط به گونه ای شده است که اگر کسی در اثر موشک ها نمیرد بر اثر گرسنگی در مرزهای محاصره شده این کشور می‌میرد‌.

مجاهد و مبارز یمنی مطرح کرد: هزاران هزار خانواده در کشور یمن چیزی جز برگ درختان برای خوردن ندارند و این مصیبتی بزرگ است.

فضل الشرفی درخصوص مقاومت مردم یمن در این شرایط گفت: مردم یمن به هیچ وجه مقاومت خود را ترک نخواهند کرد و تا آخرین لحظه و قطره خون از وطن، ناموس و شرافت خویش دفاع خواهند کرد.

وی با بیان اینکه حتی اگر مردم یمن به وسیله موشک های دشمن به ذراتی در هوا تبدیل شوند خیلی بهتر است که دست تسلیم برای دشمن بلند کنند، اظهار داشت: روحیه مردم یمن خیلی بالا است و این روحیه میراثی است که از امام خمینی(ره) به آنها رسیده است و از آن محافظت می‌کنند.

این مجاهد یمنی تاکید کرد: امام خمینی کسی بود که اولین بار انقلاب عظیم اسلامی را در دنیا ایجاد کرد و باعث شد که شما مردم ایران مفتخرانه در دنیا دیده شوید و الگوی سایر ملت های اسلامی باشید.

فضل الشرفی با بیان اینکه ما باید مواظب این میراث عظیم باشیم و با تمام توان از آن محافظت کنیم خاطرنشان کرد: از این میراث گرانبهای امام خمینی مراقبت کنید و ولایت فقیه را از یاد نبرید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار