خادمی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

موافقان CFT از برجام عبرت نگرفته‌اند/ راهکار حل بحران‌های کشور در خارج از مرزها نیست

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به پافشاری برخی مسوولان برای تصویب نهایی FATF این موضوع را مشابه برجام عنوان کرد و گفت: باور اینکه ما برای حل مشکلات جاری کشور نیازمند بیگانگان نیستیم برای عده‌ای غیرممکن است.
کد خبر: ۳۲۲۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۰ - 06December 2018

موافقان CFT از برجام عبرت نگرفته‌اند/ راهکار حل بحران‌های کشور در خارج از مرزها نیست«هدایت‌الله خادمی» عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به تلاش و پافشاری برخی مسوولان در راستای تصویب و پیوستن کشورمان به لوایح FATF، این کنوانسیون را همچون برجام فاقد دستاورد دانست و اظهار داشت: کسانی که سعی بر تحقق این امر دارند، آگاهانه و یا از روی بی اطلاعی کاهش مشکلات جاری کشور را در گرو پیوستن ما به کنوانسیون های بین‌المللی می‌دانند.

این نماینده خانه ملت در ادامه با توجه به این نکته که اگر طرف های غربی خیرخواه ملت ما بودند در برجام به تعهدات خود عمل می‌کردند، افزود: آیا دانستن این موضوع که طراحان و تصمیم گیرندگان این کنوانسیون قدرت های غربی هستند برای ابطال این موضوع کفایت نمی‌کند؟ تا چه میزان باید از طرف های غربی متحمل خسارت شویم تا به خودمان بیاییم؟

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با توجه به مشکلات جاری کشور، وحدت و همبستگی مسوولان برای اقدام جدی در خصوص کاهش دغدغه‌های مردم را امری ضروری دانست و گفت: باید مسوولان فارغ از حزب و هر جناح سیاسی حاشیه ها را کنار گذاشته و برای بهبود وضعیت کشور کار کنند؛ چراکه هیچکس غیر از خودمان نمی‌خواهد و نمی‌تواند کمک رسان باشد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار