مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان گلستان:

جایگاه و مسئولیت ما به خواست و برکت شهداست

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان گفت: جایگاه و مسئولیتی که به عهده ما گذاشتند به خواست و برکت شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس، امنیت ملی و مدافعان حرم است و باید حافظ خون شهدا و خانواده بزرگ دفاع مقدس باشیم.
کد خبر: ۳۲۲۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹ - 06December 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان طی جلسه‌ای با «اسرافیل وزیری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اظهار داشت: جایگاه و مسئولیتی که به عهده ما گذاشتند به خواست و برکت شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس، امنیت ملی و مدافعان حرم است و باید حافظ خون شهدا و خانواده بزرگ دفاع مقدس باشیم.

وی افزود: در همین راستا یکی از خواسته‌های این خانواده بزرگ، ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان است که هدف اداره‌کل حفظ آثار و بنیاد شهید است؛ لذا باید کاری کنیم که موازی کاری بین دو اداره از بین برود و همکاری نزدیک داشته باشیم.

در ادامه وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان نیز تاکید کرد که ساخت مرکز فرهنگی استان یکی از اولویت‌های استان و دغدغه خانواده‌های شهدا و بنیاد شهید است و باید این مرکز فرهنگی ساخته شود تا آثار شهدا ایثارگران و رزمندگان در این موزه به نمایش گذاشته شود تا نسل جوان از این آثار ارزشمند بهره‌مند شود.

در پایان مقرر شد بین دو اداره تفاهم نامه‌ای جهت رشد و پویا کردن هر چه بهتر برنامه‌ها تنظیم شود.

جایگاه و مسئولیت ما به خواست و برکت شهداست / باید حافظ خون شهدا باشیم

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار